Հանրային կապերի կառավարումը Իմէքս Գրուպ ՍՊԸ -ի օրինակով

Գին՝ 29500դրամ
Էջերի քանակ՝ 59էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 2372

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Հանրային կապերի կառավարման էությունը և առանձնահատկությունները
1.1. Հանրային կապերի (PR-ի) կառավարումը PR գործիքների միջոցով
1.2. Հանրային կապերի կառավարումը ԶԼՄ – ներում
1.3. Հանրային կապերի կառավարմումը համացանցում
Գլուխ 2. Հանրային կապերի կառավարումը «Իմէքս Գրուպ» ՍՊԸ-ի օրինակով
2.1. Հանրային կապերի կառավարման հայաստանյան իրականությունը և զարգացման հեռանկարները
2.2. Հանրաային կապերի կառավարման առանձնահատկություններն ու հիմնական ուղղությունները «Իմէքս Գրուպ» ՍՊԸ-ում (Իդեալ համակարգի օրինակով)
2.3. Հիմնական արդյունքները գրաֆիկների և գծապատկերների միջոցով
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

PR-ի կատավարման համակարգի արդյունավետ գործունեության հիմնական գրավականներից և շարժիչ ուժերից մեկն է: Ընդհանրապես ցանկացած թեմայի ուսումնասիրությունն ու վերլուծութունն սկսելուց առաջ, անհրաժեշտ է բացահայտել դրա կարևորությունը, ուսումնասիրման անհրաժեշտությունը, այդ թեմայի արդիականությունը և այսպես շարունակ: Նախ սկսենք թեմայի կարևորությունից: PR-ը վերջին ժամանակներում այնքան է կարևորվում, որ նույնիսկ անձնական իմիջի համար են մարդիկ դիմում PR-ի մեթոդներին: Իսկ ինչ վերաբերում է ֆինանսական շուկայի PR տեխնոլոգիաներին, ապա միանշանակ դա ևս կարևոր է, քանի որ ժամանակակից պայմաններում հնարավոր չէ պատկերացնել ցանկացած գործունեության հաջող ընթացք առանց PR և կոմունիկացիոն տեխնոլոգիաների կիրառման:

Գրականության ցանկ

1. PR: Современные технологии: Учебное пособие. Под ред. Л.В. Володиной. СПб.: ИВЭСЭП, Знание, 2008. — 263 с.
2. Алешина И.В. Паблик рилейшнз для менеджеров. Учебник. М.: ЭКМОС, 2004.-480 с.
3. Абабков Ю. Н., Реклама в туризме//Ю.Н. Абабков, М.Ю. Абабкова, И.Г. Филиппова//М.: ИНФРА-М, 2015:
4. Васильев Г. А., Технологии производства рекламной продукции// Г.А. Васильев, В.А. Поляков, А.А. Романов// М.: Инфра-М, Вузовский учебник, 2015:
5. Головлева Е. Л., Основы рекламы / Е.Л. Головлева// М.: Академический проект, 2017, էջ՝ 97:
6. Бакулев Г.П. Массовая коммуникация: Западные теории и концепции. М.: Аспект Пресс, 2010. 192с.
7. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? М.: Новости: Сов.-австр. Предприятие «АСЭС-Москва», 1990. 239 с.
8. Баркеро Кабреро Хосе Даниэль. Связи с общественностью в мире финансов. Ключ к успеху. Пер. с исп. со 2-го изд. М.: Дело, 1997. — 80 с.

Պատվիրել/