Հոմանիշների և հականիշների ուսումնասիրության մեթոդական տեխնոլոգիան բնագրի շուրջ աշխատանքի միջոցով

Գին՝ 20500դրամ
Էջերի քանակ՝ 41էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 2379

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Բառագիտությունը տարրական դասարաններում
1.1 Բառերի տեսակներն: Ձևաիմաստային հարաբերության
1.2 Հոմանիշների և հականիշների ուսուցման տեղն ու դերը մայրենիի դասընթացում
Գլուխ 2. Հոմանիշների եվ հականիշների ուսումնասիրումը բնագրի շուրջ աշխատանքի ընթացքում
2.1 Բառային աշխատանքը որպես բառապաշարի համալրման միջոց
2.2 Բերան կա հաց չկա, հաց կա բերան չկա:
2.3 Ղարիբի հացը լեղի է, ջուրը՝ թույն:
2.4 Առանց հացի չի լինի աշխատել, իսկ առանց գինու՝ պարե
2.5 Ավելի լավ է հացը ջրով, քան կարկանդակը՝ դժբախտությունով
Եզրակացություններ
Գրականության ցանկ

Հատված

Բառերն ու նրանց նշանակությունները իրարից անջատված չեն. անկախ մեր գիտակցությունից՝ միավորվում են տարբեր խմբերի մեջ: Ընդ որում` խմբավորման համար հիմք է ծառայում նմանությունը կամ ուղղակի հակադրությունն ըստ իմաստի: Ըստ ձևաիմաստային հատկանիշների` բառերը դասակարգվում է հետևյալ խմբերի` հոմանիշներ, հականիշներ, համանուններ և հարանուններ: Հոմանիշությունն ընդհանրապես այն իրողությունն է, երբ լեզվական տարբեր ձևերով (բառային և քերականական) արտահայտվում է մոտ կամ երբեմն նույն իմաստը: Այս առումով էլ հոմանշությունը մի դեպքում բնութագրվում է որպես մոտ իմաստ արտահայտող լեզվական իրողություն, իսկ մյուս դեպքում՝ միաժամանակ և՛ մոտիկ (մերձակա), և՛ նույնական իմաստ արտահայտող լեզվական իրողություն: Ասել է թե` հոմանիշները տարբեր հնչյունական, քերականական, կառուցվածքային ձևեր, կիրառության տարբեր ոլորտներ ունեցող լեզվական այն միավորներն են, որոնք արտահայտում են մոտ, մերձակա, երբեմն նույնիսկ նույնական իմաստներ:

Գրականության ցանկ

1. Աղայան Է., Ընդհանուր և հայկական բառագիտություն, Երևան, 1984:
2. Աղայան Ղ., Երկեր, հ. 4, Երևան, 1940:
3. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006:
4. Եզեկյան Լ., Հայոց լեզվի ոճագիտություն, Երևան, 2003:
5. Էլոյան Ս., Ժամանակակից հայերենի բառային ոճաբանություն, Երևան,1989:
6. Խաչատրյան Ս., Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցումը տարրական դասարաններում, «Նախաշավիղ» հանդես, Երևան, 1.2013:
7. Մարգարյան Ա., Ժամանակակից հայոց լեզու: Բառագիտություն, Երևան, 1993:
8. Մելքոնյան Ս., Բառային համանունների կիրառությունը գեղարվեստական խոսքում // «Լրաբեր հասարակական գիտությունների», Երևան, 1981, N 12:
9. Շալունց Ռ., Համանուն բառերը ժամանակակից հայերենում. ՙԼեզվի և ոճի հարցեր՚, հ. 4, Երևան, 1977:

Պատվիրել/