Հատված
Վերջին ժամանակաշրջանեում մարքեթինգը դարձել է ցանկացած գործունեության անբաժանելի մասը կամ կարելի է ասել գործիքը: Հատկապես այս գործիքը կարևոր նշանակություն ունի պետական մակարդակում և մասնավորապես արտաքին հարաբերություններում: Մարկետինգը, մյուս հետազոտական ոլորտների հետ սերտ համագործակցությամբ, բացահայտում է շուկայի դերակատարների կարիքները, գնահատում է շուկայական իրավիճակը և վերլուծում է իր զարգացման միտումները՝ ապահովելով ապրանքների վաճառքի կազմակերպումը: Մարքեթինգային փիլիսոփայության և տեխնոլոգիաների օգտագործումը պետության արտաքին հարաբերությունների մակարդակում ենթադրում է տվյալ երկրի գրավչության աճ, մասնավորապես ներդրումային տեսանկյունից: Այլ կերպ ասած, ցանկացած երկրի հանրային կառավարման ապարատի կարևորագույն նպատակը արտաքին քաղաքականության մեջ երկրի ներդրումային գրավչության բարձրքացումն է տարբեր գործիքների միջոցով, որոնք համախմբվում են արտաքին մարքեթինգային գործիքակազմում:
Գրականության ցանկ
1. Հայաստանի Հանրապետության գյուղի եվ գյուղատնտեսության 2015-2025 թվականների կայուն զարգացման ռազմավարություն:
2. ՀՀ Ազգային վիճակագրական տարեգիրք 2016:
3. ՀՀ սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2016թ. հունվար-փետրվարին:
4. ՀՀ Կառավարության 2017-2019թթ. միջնաժամկետ ծախսային ծրագիր:
5. ԵՊՀ ՈՒԳԸ գիտական հոդվածների ժողովածու, Ն.Ճաղարյան, Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումների ներգրաման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում, Երևան 2015:
6. Ա.Պետրոսյան, Օտարերկրյա ներդրումների վիճակագրական պատկերը ՀՀ-ում, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, #11-12(195-196), 2016:
7. Խ.Իգիթյան, ՕՈՒՆ-երի հոսքերի վերլուծությունը որպես տարածաշրջանային համեմատության նկարագիր, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, #11-12(195-196), 2016:
8. Գրիգորյան, Մարքեթինգային ընթացակարգերը արտաքին շուկա դուրս գալու գործընթացում (ՀՀ նյութերով), թեկնածուական ատենախոսություն, Երևան, ՀՊՏՀ, 2006:
9. Դարբինյան Ա.Վ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական ինտեգրացման գործընթացում, Երևան, «Պետական ծառայություն», 2000