Մարքեթինգի և ներդրումների խրախուսման քաղաքականությունը ՀՀ-ում

Գին՝ 28000դրամ
Էջերի քանակ՝ 56էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 2384

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Արտաքին մարքեթինգը որպես ներդրումային գրավչության մակարդակի բարձրացման գործիք
1.1. Արտաքին մարքեթինգի առանձնահատկությունները հանրային կառավարման ոլորտում
1.2. Ներդրումային գրավչության հիմնախնդիրները ՀՀ — ում
1.3. Արտահանման մարքեթինգային գործիքների առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Ներդրումների խրախուսման քաղաքականության հիմնախնդիրներն ու հեռանկարները ՀՀ — ում
2.1. Ներդրումների խրախուսմանն ուղղված ռազմավարական մոտեցումները և քաղաքական տեսլականը ՀՀ — ում
2.2. Արտահանման հիմնախնդիրների լուծման հնարավոր մարքեթինգային ուղիները ՀՀ — ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Վերջին ժամանակաշրջանեում մարքեթինգը դարձել է ցանկացած գործունեության անբաժանելի մասը կամ կարելի է ասել գործիքը: Հատկապես այս գործիքը կարևոր նշանակություն ունի պետական մակարդակում և մասնավորապես արտաքին հարաբերություններում: Մարկետինգը, մյուս հետազոտական ոլորտների հետ սերտ համագործակցությամբ, բացահայտում է շուկայի դերակատարների կարիքները, գնահատում է շուկայական իրավիճակը և վերլուծում է իր զարգացման միտումները՝ ապահովելով ապրանքների վաճառքի կազմակերպումը: Մարքեթինգային փիլիսոփայության և տեխնոլոգիաների օգտագործումը պետության արտաքին հարաբերությունների մակարդակում ենթադրում է տվյալ երկրի գրավչության աճ, մասնավորապես ներդրումային տեսանկյունից: Այլ կերպ ասած, ցանկացած երկրի հանրային կառավարման ապարատի կարևորագույն նպատակը արտաքին քաղաքականության մեջ երկրի ներդրումային գրավչության բարձրքացումն է տարբեր գործիքների միջոցով, որոնք համախմբվում են արտաքին մարքեթինգային գործիքակազմում:

Գրականության ցանկ

1. Հայաստանի Հանրապետության գյուղի եվ գյուղատնտեսության 2015-2025 թվականների կայուն զարգացման ռազմավարություն:
2. ՀՀ Ազգային վիճակագրական տարեգիրք 2016:
3. ՀՀ սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2016թ. հունվար-փետրվարին:
4. ՀՀ Կառավարության 2017-2019թթ. միջնաժամկետ ծախսային ծրագիր:
5. ԵՊՀ ՈՒԳԸ գիտական հոդվածների ժողովածու, Ն.Ճաղարյան, Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումների ներգրաման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում, Երևան 2015:
6. Ա.Պետրոսյան, Օտարերկրյա ներդրումների վիճակագրական պատկերը ՀՀ-ում, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, #11-12(195-196), 2016:
7. Խ.Իգիթյան, ՕՈՒՆ-երի հոսքերի վերլուծությունը որպես տարածաշրջանային համեմատության նկարագիր, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, #11-12(195-196), 2016:
8. Գրիգորյան, Մարքեթինգային ընթացակարգերը արտաքին շուկա դուրս գալու գործընթացում (ՀՀ նյութերով), թեկնածուական ատենախոսություն, Երևան, ՀՊՏՀ, 2006:
9. Դարբինյան Ա.Վ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական ինտեգրացման գործընթացում, Երևան, «Պետական ծառայություն», 2000

Պատվիրել/