Հատված
Վաղ մանկությունից յուրաքանչյուր երեխա տիրապետում է մայրենի լեզվին և յուրացնում այն ազգի մշակույթը, որին պատկանում է: Դա տեղի է ունենում հարազատ և անծանոթ մարդկանց հետ հաղորդակցվելու ընթացքում, ընտանեկան միջավայրում վերբալ և ոչ վերբալ հաղորդակցության շնորհիվ: Ամենօրյա կենցաղում մարդն ինքն է ընտրում իր համար օգտակար բաները և հասկանում է, թե որոնք են վնասակար, հասկանում է չարն ու բարին: Միջմշակութային հարաբերություններում նկատվում են տարբերություններ, որոնք հիմնված են ազգային ու մշակութային պատկերացումների վրա: Էթնիկական տարբերությունների լավագույն օրինակ է նաև Ա. Նալչաջյանի գրքում նկարագրված անգլիացիների և ավստրալացիների պատկերացումները գողության և վերցնելու մասին, որի մասին պատմում են ավստրալացի ազգագրագետներ Ա. Ջոլլին և Ֆ. Ռոուզը:
Գրականության ցանկ
1. Клакхон К., Келли В. Понятие культуры//Человек и социокультурная среда. — М., 1992.
2. Նալչաջյան Ա, Էթնիկական հոգեբանություն, Եր. 2000, էջ 311-312
3. Чучин-Русов А.Е. Конвергенция культуры. — М., 1997.
4. Լ. Մելքոնյան, Էթնիկական մշակույթը և ավանդույթը, էջ 72-75, աղբյուրը՝ http://hpj.asj-oa.am/3369/1/1980-4(72).pdf
5. Андреева Г.М. Социальная психология. М., 2014. С.108..
6. Агаджанов Ю.Г. Культура межнационального общения: сущность, структура, функции. // Юридический вестник. 2015. № 1. С.37-42.
7. Анненкова Н. Этнические проблемы развития студенческой семьи. // Семья в России. 2013. № 1. С.129-134.
8. Ильин М.В. Национальный интерес. // Полис. 2015. № 1. С.40-56.
9. Шугуров М.В. Социальный конфликт и самоосуществление личности. — Саратов, 2000, стр. 101
10. Козырев Г.И. Введение в конфликтологию: Учеб. пособие для студ. высш. Учеб. заведений. — М.: Гуманит. д. центр ВЛАДОС, 2001, стр. 43