Հատված
Ելնելով այն հանգամանքից, որ գինու համաշխարհային սպառման ծավալները վերջին տարիներին անընդհատ աճում են, կարող ենք նշել, որ գինեգործությունը հետագայում ևս մնալու է եկամուտ ապահովող ամենակարևոր հոդվածներից ինչպես արտադրող երկրների, այնպես է ամբողջ աշխարհի կտրվածքով: Գինու և գինեգործության ոլորտում ծագման երկիրն առանցքային դեր է խաղում գինու իմիջի ստեղծման և շուկայում հաջող կայացման համար: Այլ կերպ ասած՝ դա երկրի բրենդինգ է: Արևմտյան Եվրոպան և, հատկապես, Ֆրանսիան, Իսպանիան և Իտալիան դարեր շարունակ հայտնի են իրենց արտակարգ գինիներով և խաղողագործությամբ՝ առաջատար դիրք զբաղեցնելով համաշխարհային գինեգործության ոլորտում: Վերջին տարիներին, սակայն, իրավիճակը փոփոխվում է. ի հայտ են գալիս նոր գինեգործական տերություններ, ինչիսիք են Չիլին և Ավստրալիան, իսկ ավելի փոքր երկրների՝ ինչպիսիք են Մակեդոնիան և Վրաստանը, արտադրողներ փորձում են տեղ զբաղեցնել գինու միջազգային շուկայում:
Գրականության ցանկ
1. Խաղողից հումքով ոգելից խմիչքների մասին ՀՀ օրենքը, 06.10.2008:
2. Գինեգործության իրականացման ծանուցման մասին ՀՀ օրենք, 13.11.15:
3. Հաշվետվություն «Հայաստանում խաղողագործության և գինեգործության շուկայի հետազոտության թարմացում», Երևան 2017:
4. Հարությունյան Հ., Չատինյան Ռ., Ագրարային ոլորտի կառուցվածքը և բարեփոխումների ուսումնասիրությունը, Էկոնոմիկա, 2000, N 12:
5. 2018թ. ՀՀ Պետական բյուջեի ուղերձ-բացատրագիր
6. Հայաստանի Հանրապետության գյուղի եվ գյուղատնտեսության 2015-2025 թվականների կայուն զարգացման ռազմավարություն:
7. ՀՀ Կառավարության 2017-2019թթ. միջնաժամկետ ծախսային ծրագիր:
8. ԵՊՀ ՈՒԳԸ գիտական հոդվածների ժողովածու, Ն.Ճաղարյան, Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումների ներգրաման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում, Երևան 2015:
9. Ա.Պետրոսյան, Օտարերկրյա ներդրումների վիճակագրական պատկերը ՀՀ-ում, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, #11-12(195-196),2016:
10. Խ.Իգիթյան, ՕՈՒՆ-երի հոսքերի վերլուծությունը որպես տարածաշրջանային համեմատության նկարագիր, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, #11-12(195-196),2016: