Հատված
Նորաձևությունը մեծ սոցիալ-մշակութային նշանակություն ունի և ազդեցություն է ունենում բնակչության տարբեր շերտերի վրա: Այն տարածված է հատկապես երիտասարդության շրջանում՝ որպես այդ շրջանում գոյություն ունեցող երևույթ, որն ընդունված է բոլորի կողմից և արտացոլում է մյակույթի ներքին ձևերը: Այն ազդում է անհատականության ձևավորման և մշակութային նորմերի վրա, թեև հարկ ենք համարում նշել, որ նորաձևության տենդենցներն առաջանում են հենց անհատների կենսաոճից: Իրականում սոցիումն արտահայտում է անհատի մշակույթը, իսկ վերջինս, կախված իր զարգացման մակարդակից, կուրորեն կամ գիտակցված ընտրում է նորաձև հագուստ, առարկաներ կամ վարվելաձև:
Գրականության ցանկ
1. Аронсон О. Игра случайных сил // Ж. Делёз. Ницше и философия.- М.: Ad Marginem, 2003
2. Блумер Г. Общество как символическая интеракция. Современная зарубежная социальная психология. М.: Издательство Московского университета, 1984. – 576 с
3. Гофман А. Б. Мода и люди. Новая теория моды и модного поведения. Глава 7. СПб: Питер, 2004
4. Гофман, Л.Б., Леакович В.П. Обычай как форма социальной регуляции / Л.Б. Гофман, В.П. Леакович // Советская этнография. — 1973. — № 1
5. Декоративное искусство СССР, 1963. № 4.
6. Зайцев В.М. Такая изменчивая мода. М., 1980.
7. Зиммель Г. Избранное. Том 1. Философия культуры. Том 2. Созерцание жизни. – М., 1996. Т. 2. Мода, стр 266-291.
8. Каминская Н.М. История костюма. М.,1970.
9. Киреева Е.В. История костюма. М.,1972
10. Коган В. З. Человек в потоке информации. Новосибирск, 1981; Моль А. Социодинамика культуры. М., 1973.