Նորամուծությունների ներդրման խոչընդոտները գերփոքր և փոքր բիզնեսում

Գին՝ 31000դրամ
Էջերի քանակ՝ 62էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 2393

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Նորամուծական գործունեության առանձնհատկությունները և միջազգային փորձի վերլուծություն
1.1 Նորամուծությունների էությունը, տեսակները և նորամուծական գործունեության գործառույթները
1.2 Նորամուծությունների ներդրման առանձնահատկությունները կազմակերպություններում
1.3 Նորամուծական գործունեության կազմակերպման միջազգային փորձի վերլուծություն
Գլուխ 2. ՀՀ-ում նորամուծական գործունեության հիմնախնդիրները և կատարելագործման ուղիները գերփոքր և փոքր կազմակերպություններում՝ AHA-FRIDGE կազմակերպության օրինակով
2.1 ՀՀ-ում գերփոքր և փոքր բիզնեսի արդի վիճակը և առկա հիմնախնդիրները
2.2 ՀՀ-ում գերփոքր և փոքր կազմակերպություններում նորամուծությունների ներդրման առանձնահատկությունները AHA-FRIDGE կազմակերպության օրինակով
2.3 Նորամուծական գործունեության կատարելագորման ուղիները ՀՀ գերփոքր և փոքր ընկերություններում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

ԳՏԱ — ի նվաճումները արտադրության մեջ տարածվում են նորարարությունների ձևով: Նորարարություն հասկացությունը առաջացել անգլերեն innovation բառից, որը թարգմանաբար նշանակում է նորամուծություն: Նորամուծություն ասելով` հասկանում ենք նոր կարգ, նոր մեթոդ, նոր արտադրանք կամ տեխնոլոգիա, նոր երևույթ: Ժամանակակից պայմաններում նորամուծությունները դարձել են ցանկացած կազմակերպության զարգացման որոշիչ գործոններից: Դրանք ամեն մի համակարգի (տնտեսական, կառավարչական և այլն) ճկունության, հետևաբար և կենսունակության գրավականն են: Արդի պայմաններում, երբ Հայաստանում անհրաժեշտ է յուրացնել շուկայական տնտեսավարման սկզբունքային նոր մեխանիզմները, բացահայտել դրանց գերակա տարրերը, առավել առանձնահատուկ կարևորություն է ձեռք բերում ինովացիոն գործունեությունը: Ընդ որում՝ շուկայի պայմաններում նորարարությունը գործարկվում է ձեռնարկությունների և հիմնականում` արտադրական ձեռնարկությունների միջոցով:

Գրականության ցանկ

1. ՀՀ ԱՎԾ, Վիճակագրական տարեգիրք 2018թ.,
2. ՀՀ օրենքը «Ինովացիոն գործունեության պետական աջակցության մասին», առ 23.05.2006, ՀՕ-63-Ն ՀՀՊՏ 2006.06.28/33(488)
3. ՁԻՀ «ՏՀՏ ոլորտը Հայաստանում 2015» Հայաստանում տեղեկատվական և հեռահաղորդակցության տեխնոլոգիաների ոլորտի հետազոտություն, Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամ, Եր.`2015թ.
4. ՓՄՁ ԶԱԿ, «Հայաստանի Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման ազգային կենտրոն» հիմնադրամի 2015 թվականի ընթացքում Կատարված աշխատանքների վերաբերյալ հաշվետվություն, Եր.` ՓՄՁ ԶԱԿ 2016,
5. Թադևոսյան Ա., Ռուբեն Վարդանյան. «FAST-ը պետք է տեխնոլոգիական ճեղքման հիմք դառնա», Մեդիամաքս, 11/07/2016 URL: http://www.mediamax.am/am/news/interviews/19036/
6. А. Н. Фоломьев. Э. А. Гейгер. Менеджмент инноваций. Теория и практика. М., АИРО – ХХ, 2007,
7. Балабанов И.Т. Инновационный менеджмент: Учебное пособие для вузов. -СПб.: Питер, 2006.
8. Брэдик У. Менеджмент в организации. — М.: Инфра-М, 2007.

Պատվիրել/