Հատված
Պետական պարտքը էական և բազմակողմանի դեր է խաղում ցանկացած երկրի մակրոտնտեսական համակարգում։ Դա բացատրվում է այն փաստով, որ պարտքի ձևավորման, սպասարկման և մարման հետ կապված հարաբերությունները զգալի ազդեցություն են ունենում պետական ֆինանսների, դրամաշրջանառության, ներդրումային միջավայրի և միջազգային համագործակցության զարգացման վրա: Պետական պարտքի առաջացման պատճառը վարվող քաղաքականությունն է, որը չի ապահովում պետության եկամուտների և ծախսերի միջև հավասարակշռություն: Համաշխարհային պրակտիկան վկայում է բյուջեի ծախսերը ֆինանսավորելու համար պարտքային քաղաքականության լայնորեն օգտագործումը: 2008թ․ ֆինանսատնտեսական ճգնաժամը բազմաթիվ երկրների օրինակով ցույց տվեց, որ պետական փոխառությունների քաղաքականությունը ապագայում կարող է բերել անկայուն դիրքի, այսինքն՝ իրական կյանքում կա պարտքի մեծության որոշակի անվտանգ ծավալ, որի գերազանցումը երկրի համար հանգեցնում է բազմաթիվ վտանգների։
Գրականության ցանկ
1. Bandiera, L., Budina, N., M. Klijn and S. van Wijnbergen. “The “How to” of Fiscal Sustainability: A Technical Manual for Using the Fiscal Sustainability Tool”, World Bank Policy Working Paper 2007.
2. http://eurasia.expert/naskolko-ustoychiva-ekonomika-stran-eaes/
3. https://promdevelop.ru/vneshnij-dolg-rossii-na-2018-god-komu-skolko-dolzhna-strana/
4. Абрамчик Л.Я., Финансовое право республики Беларусь, http://ebooks.grsu.by/fin_pravo/12-4-upravlenie-gosudarstvennym-dolgom.htm
5. www.minfin.ru, www.minfin.gov.by
6. Ana Andabaka Badurina, “public debt management before, during and after the crises”, Croatia, 2011, p. 74-86
7. http://www.publicdebtnet.org/Public/Links/index.asp
8. https://promdevelop.ru/vneshnij-dolg-ssha-2018/
9. https://monetary-policy.livejournal.com/56327.html
10. Государственный долг, http://www.ereport.ru/articles/mirecon/debt.htm
11. ՀՀ պետական պարտքի հաշվետվություն 2017թ., էջ 7.
12. ՀՀ կառավարության պարտքի կառավարման 2018-2020թթ. ռազմավարական ծրագրում սահմանված են կառավարության պարտքի 2017թ. ծրագրային և 2018-2020թթ. կանխատեսումային ցուցանիշները: