Հատված
Դեռահասի օրգանիզմում կատարվող կազմաբնախոսական էական փոփո-խությունները երկար ժամանակի ընթացքում հիմք են հանդիսացել այնպիսի տեսությունների առաջ քաշման համար, ըստ որոնց դեռահասի առանձնահատկություններն ու զարգացման ճգնաժամային փուլի երևույթները կենսաբանական պայմանավորվածություն ունեն։ 20-30-ական թվականներին սկսեց ձևավորվել կենսաբանական ունիվերսալիզմին հակադարձ մի ուղղություն։ Աշխարհի տարբեր երկրներում կուտակվում էին կոնկրետ հետազոտությունների արդյունքներ, որոնք ցույց Էին տալիս, որ դեռահասի անձնավորության որոշ կողմեր կախված են նրա սոցիալական պատկանելիությունից։ Տեսական այդ ուղղվածությունը առկա էր նաև հայրենական հոգեբանական հետազոտություններից մի քանիսում՝ նրա ձևավորման առածին շրջանում։ Առաջադրվեց մի վարկած, ըստ որի դեռահասության տարիքի հիմնական առանձնահատկությունն ու հիմնական հակասությունն այն է, որ հասունացման երեք կետերը՝ սեռականը, ընդհանուր օրգանականը և սոցիալականը, չեն համընկնում։
Գրականության ցանկ
1. Միքայելյան Օ., Միքայելյան Ս., Ընթացիկ գնահատման նոր համակարգը որպես կրթության որակի բարելավման խթան, Երևան, 2010:
2. Берн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры. СПб.,1992.
3. Волков Б., Психология юости и молодости, М., 2006.
4. Джеймс У. Личность. Психология самосознания. Самара, 2003.
5. Джемс В. Существует ли сознание? // Новые идеи в философии. Сб. 4, М., 1913.
6. Змановская Е. В., Девиантология, (Психология отклоняющегося поедения). Учеб. Пособие для студ. Высш. Учев. Заведения.-2-е изд., испр.-М., 2004.
7. Лангмейер Й., Матейче З., Психология депривации в детском возрасте, Прага, 1984.
8. Маслоу А., Мотивация и личность. СПб., 1999.
9. Немов Р. С., Психология, кн. 2, М., 2007.
10. Психология человека от рождения до смерти, под ред. А. Реана, М., 2002.
11. Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание. Человек и мир. СПб., 2003.