Հատված
Այսօր քաղաքակիրթ աշխարհը ոչ միայն ընտելացել է PR- ին, այլ նաև այն դարձրել է էֆֆեկտիվորեն աշխատող գիտություն և արվեստ՝ հասարակության մեջ տարբեր սուբյեկտների միջև փոխըմբռնմանը և համաձայնեցմանը հասնելու համար: PR ոլորտում կիրառվում են տարբեր հաղորդակցային տեխնոլոգիաներ՝ հասարակայնությանը ինֆորմացնելու և համոզելու համար, և այդ հաղորդակցությունների կիրառումը կախված է PR – արշավների այս կամ այն նպատակներից: Այժմ մենք կարող ենք տեսնել և ինքներս մեր վրա զգալ այդ PR – արշավների ազդեցությունը, որոնք լինելով թե քաղաքական, թե տնտեական, թե սոցիալական բնույթի, ազդում են հասարակության կարծիքի վրա:
Գրականության ցանկ
1. Уэллс Уильям и др. Реклама: теория и практика / У.Уэллс и др. — СПб.:Питер, 1999. — 735 с.
2. С.А.Варакута, Ю.Н. Егоров Связи с общественностью М.ИНФРА-М 2001г.
3. Алешина И.В. Паблик рилейшенз для менеджеров. Учебник.-М.: ИКФ «ЭКМОС»; 2002
4. www.jazzve.am