PR-արշավների կազմակերպումը

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 2504

Բովանդակություն

Հատված

PR- արշավը դա համալիր, PR միջոցների բազմակի կիրառումն է, ինչպես նաև գովազդային միջոցների օգտագործումը միասնական հայեցակարգերի շրջանակներում և ընդհանուր առմամբ մարդկանց կարծիքների և դիրքորոշումների վրա ազդեցության իրականացումը՝ հեղինակության պահպանման, իմիջի մասսայականացման և հրապարակայնության ստեղծման նպատակով: PR Կազմակերպություններում կարևոր է ռազմավարական մոտեցումը այն մարդկանց կարծիքների և դիրքորոշումների վրա ազդեցության հետ կապված, ովքեր նշանակալի ձևով մեծացնում են ցանկալի արդյունքներին հասնելու հավանականությունը: Ռազմավարական պլանավորումը PR-ում ներառում է ընդունված որոշումները՝ ծրագրի նպատակների և խնդիրների վերաբերյալ, այդ թվում նաև նույնականացումը հիմնական սոցիալական խմբերի, քաղաքականության մշակումը և ընտրության համար կանոններն ու ռազմավարության որոշումը:

Գրականության ցանկ

1. Доскова И.С., Public Relations: теория и практика, Москва, 2007, с.3
2. Сем Блек, Паблик рилешнз, Что это такое, 1990, с. 17
3. Синяева И.М., Паблик рилешнз в коммерческой деятельности, Москва, 2000, с. 35
4. Борисов Б. Л,. Технологии рекламы и PR.- М.: ФАИР- ПРЕСС, 2001. стр. 144
5. Дубровин И. А.. Маркетинговые коммуникации: Учебник.-М.: “Дашков и К՚, 2008. стр. 67
6. http://www.marketer.ru/management/blog/realizaciya-pr-kampanii/
7. http://jurfa.narod.ru/arxiv/3/tehnologiiPR.pdf

Պատվիրել/