Անհատական վաճառքը որպես մարքենգային հաղորդակցության տարր

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2505

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Անհատական վաճառքի կազմակերպման էությունը և առանձնահատկությունները
2. Անհատական վաճառքի ձևերը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականություն

Հատված

Անհատական վաճառքը դուրս է գալիս աշխատանքային վիճակագրության վարչության մեկնաբանության շրջանակներից, որովհետև ընկերության ներկայացուցչի և գոյություն ունեցող կամ պոտենցիալ գնորդի միջև ցանկացած շփումը կախված է անհատական փոխգործողության որոշակի աստիճանի հետ: Օրինակ, իրավաբանները, սանտեխնիկները, վարսավիրներն ու գանձապահները առևտրական անձնակազմին չեն պատկանում: Սակայն այդ մասնագիտություններից յուրաքանչյուրը մեծ մասամբ կապ ունի սպառողների հետ:

Գրականության ցանկ

1. Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб., 1998.
2. Котлер. Ф. Основы маркетинга.- М., Прогресс, 1992.
3. Любанова Т.П., Калашникова Н.А., Знакомьтесь, маркетинг!, Ростов-на-Дону: РО ВОИВТ, 1990
4. Макгалли М. Основы эффективных продаж./ Пер. с Англ — К.: «София», Ltd., 2010.,
5. Зиглар З. Искусство продаж. — Минск: Попурри, 2012.

Պատվիրել/