Հատված
Անհատական վաճառքը դուրս է գալիս աշխատանքային վիճակագրության վարչության մեկնաբանության շրջանակներից, որովհետև ընկերության ներկայացուցչի և գոյություն ունեցող կամ պոտենցիալ գնորդի միջև ցանկացած շփումը կախված է անհատական փոխգործողության որոշակի աստիճանի հետ: Օրինակ, իրավաբանները, սանտեխնիկները, վարսավիրներն ու գանձապահները առևտրական անձնակազմին չեն պատկանում: Սակայն այդ մասնագիտություններից յուրաքանչյուրը մեծ մասամբ կապ ունի սպառողների հետ:
Գրականության ցանկ
1. Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб., 1998.
2. Котлер. Ф. Основы маркетинга.- М., Прогресс, 1992.
3. Любанова Т.П., Калашникова Н.А., Знакомьтесь, маркетинг!, Ростов-на-Дону: РО ВОИВТ, 1990
4. Макгалли М. Основы эффективных продаж./ Пер. с Англ — К.: «София», Ltd., 2010.,
5. Зиглар З. Искусство продаж. — Минск: Попурри, 2012.