Էլեկտրոնային կոմերցիայի ուղղությունները

Գին՝ 1600դրամ
Էջերի քանակ՝ 8էջ
Կոմերցիա
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 2506

Բովանդակություն

Հատված

Էլեկտրոնային կոմերցիան ունի ինտենսիվ զարգացման մոտ 25 տարվա պատմություն, որը տնտեսության այլ ճյուղերի հետ համեմատած կարելի է համարել, ոչ այդքան երկար ժամանակահատված: Էլեկտրոնային կոմերցիայի առաջին համակարգերը և մեթոդները իրենց ծագման համար պարտական են ավիատոմսերի և պլաստիկ քարտերի վաճառքի ավտոմատացման տեխնոլոգիաների առաջացմանը և կազմակերպության ռեսուրսների կառավարման ավտոմատացման համակարգերի կառուցմանը:

Գրականության ցանկ

1. Ալբերտ Պողոսյան, Էլեկտրոնային կոմերցիա, Երևան 2005թ.
2. Юрасов А.В. — Электронная коммерция, M. — 2004

Պատվիրել/