Հատված
Նոր սերնդի համար համացանցը դարձավ հաղորդակցման միջոց, որը շատ ճկուն է: Այն հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին և անհատներին ստեղծել իրենց հետաքրքրությունների շրջանակին պատկանող մեդիա նյութեր և տարածել դրանք, քննարկել հասարակական երևույթներն ու երկրում տեղի ունեցող իրադարձությունները հասակակիցների հետ, դառնալ այդ իրադարձությունների ակտիվ մասնակիցը մեդիա հարթակում, հայտնել իր կարծիքն ու մոտեցումը տվյալ հարցի մասին: Այդ առումով մեծ կարևորություն ունի սոցիալական մեդիան: Թվային մարքեթինգի զարգացումը 1990-ական թվականներից ի վեր փոխել է բիզնեսում կիրառվող մարքեթինգային տեխնոլոգիաները: Դժվար է պատկերացնել որևէ ընկերություն, որը դեռևս իր ապրանքների ու ծառայությունների առաջխաղացումը չի իրականացնում համացանցում՝ թվային մարքեթինգի միջոցով:
Գրականության ցանկ
1. Кент Вертайм, Ян Фенвик, Цифровой маркетинг, 2010
2. Дамир Халилов, Маркетинг в социальных сетях, 2013
3. Артем А.Сенаторов, Битва за подписчика, 2017г., стр. 15
4. www.statista.com
5. www.socialbakers.com
6. www.dms.am