Թվային մարքեթինգ

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2511

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի դերը թվային մարքեթինգում
2. Որոնողական համակարգերի օպտիմալացումը որպես թվային մարքեթինգի ժամանակակից գործիք
3. Ինչ է Influencer referat-ը և ինչու է այն կարևոր
4. Instagram story-ների դերը ժամանակակից թվային մարքեթինգում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Նոր սերնդի համար համացանցը դարձավ հաղորդակցման միջոց, որը շատ ճկուն է: Այն հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին և անհատներին ստեղծել իրենց հետաքրքրությունների շրջանակին պատկանող մեդիա նյութեր և տարածել դրանք, քննարկել հասարակական երևույթներն ու երկրում տեղի ունեցող իրադարձությունները հասակակիցների հետ, դառնալ այդ իրադարձությունների ակտիվ մասնակիցը մեդիա հարթակում, հայտնել իր կարծիքն ու մոտեցումը տվյալ հարցի մասին: Այդ առումով մեծ կարևորություն ունի սոցիալական մեդիան: Թվային մարքեթինգի զարգացումը 1990-ական թվականներից ի վեր փոխել է բիզնեսում կիրառվող մարքեթինգային տեխնոլոգիաները: Դժվար է պատկերացնել որևէ ընկերություն, որը դեռևս իր ապրանքների ու ծառայությունների առաջխաղացումը չի իրականացնում համացանցում՝ թվային մարքեթինգի միջոցով:

Գրականության ցանկ

1. Кент Вертайм, Ян Фенвик, Цифровой маркетинг, 2010
2. Дамир Халилов, Маркетинг в социальных сетях, 2013
3. Артем А.Сенаторов, Битва за подписчика, 2017г., стр. 15
4. www.statista.com
5. www.socialbakers.com
6. www.dms.am

Պատվիրել/