Հատված
Բոլոր ընկերություններին անհրաժեշտ է մտածել ապագայի մասին, մշակել երկարաժամկետ ռազմավարություն, որը հնարավորություն կտա ակտիվորեն արձագանքել շուկայի պայմանների փոփոխություններին: Յուրաքանչյուր ընկերություն պետք է գտնի իր ախշատանքի ոճը, որը լավագույն ձևով կներկայացնի շուկայում իր գործունեությունը, ռեսուրսները, հնարավորությունները, ինչպես նաև` ռեսուրսների սպեցիֆիկությունը: Ռազմավարականն պլանավորման մեջ մարքեթինգը կարևոր դեր է խաղում: Այն առանձնացնում և մշակում է ռազմավարական պլանավորման համար անհրաժեշտ ինֆորմացիան: Իր հերթին ռազմավարական պլանավորումն էլ որոշում է մարքեթինգի դերը ընկերության գործունեության մեջ:
Գրականության ցանկ
1. Дж.Траут Большие бренды – большие проблемы. – СПб.: Питер, 2002.
2. Дж.траут.,Э.Райс Позиционирование. Битва за узнаваемость. – СПб.: Питер, 2002.
3. В.Перция Брендинг: курс молодого бойца. – СПб.: Питер, 2005.
4. В.П.Федько Маркетинг для студентов вузов. – Ростов н/Д: Феникс, 2005.
5. http://www.ace-target.ru/services/event_referat/: