Հատված
Մարքեթինգային հետազոտությունը մարքեթինգի կարևորագույն գործառույթներից մեկն է, որի արդյունավետ կազմակերպումը ներկայումս արդիական խնդիր է ցանկացած` այդ թվում նաև զբոսաշրջային կազմակերպության համար: Մարքեթինգային հետազոտությունների խնդիրն է գնահատել կազմակերպության մարքեթինգային միջավայրը և ապահովել ղեկավարությանը ճշգրիտ, հուսալի, հիմնավորված, արդիական տեղեկատվությամբ: Մարքեթինգային հետազոտությունները մարքեթինգի գծով կառավարիչներին օգնում են համապատասխանեցնել կազմակերպության կողմից մշակված մարքեթինգային ռազմավարությունը մարքեթինգային միջավայրի գործոնների հետ և գնահատել կազմակերպության պոտենցիալ հնարավորությունները:
Գրականության ցանկ
1. Безрутченко Ю. В., Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме, Учеб. пособие: Изд.-торг. корпорация “ДашковиК”, М., 2009
2. Алексунин А. Маркетинг в сверах и отрасльях деятельнисти, изд. Дащков и Ко, Москва, 2007
3. Дурович А. Маркетинговые исследования , изд. Питер, СПб, 2008
4. Котлер ф. Маркетинг Менеджмент, пер с англ. под ред. по Кантуревского, изд. Питер, С. Петербург 2003
5. Уилсон О. Аудит Маркетинга, изд. Питер, С. Петербург 2005