Հեյնիկեն գարեջրի գործունեությունը

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2523

Բովանդակություն

Ներածություն
1. «Հեյնիկեն» գարեջրի ընդհանուր բնութագիրը և մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը
2. «Հեյնիկեն» գարեջրի մարքեթինգի կառավարման հիմնախնդիրները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Հեյնիկեն թեթև գարեջուրը (հոլանդերեն Heineken Pilsener) կամ պարզապես Հեյնիկենը բաց գույնի թեթև գարեջուր է, որը պարունակում է 5% ալկոհոլ և որն ատադրվում է հոլանդական Heineken International (Հեյնիկեն ինթերնեշնըլ) գարեջրագործական ընկերության կողմից: Հեյնիկենը հայտնի է իրեն յուրահատուկ կանաչ շշով և կարմիր աստղով: 1864 թվ-նի փետրվարի 15 -ին Ջերարդ Ադրիան Հեյնիկենն (1841–1893) իր հարուստ մորը համոզեց գնել De Hooiberg (The Haystack) գարեջրի արտադրությունը, որը 1592 թվ-ին հիմնադրված հայտնի ապրանքանիշ էր բանվորական դասի շրջանում:

Գրականության ցանկ

1. Գ. Վարդանյան, Գինը մարքեթինգային համալիրում, Երևան 2011,
2. Раиса Ноздрева, Людмила Цыгичко, Маркетинг: как побеждать на рынке, 2006
3. Портер М., Международная конкуренция, 2010
4. Портер М., Конкурентная стратегия, Методика анализа отраслей конкурентов, 2011
5. www.heineken.com
6. www.theheinekencompany.com
7. http://www.df.am/news/850/kilikia_78.html
8. http://www.panarmenian.net/

Պատվիրել/