Ձեռնարկության գնային քաղաքականությունը

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2524

Բովանդակություն

Ներածություն
Ձեռնարկության գնային քաղաքականությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Գինը շուկայական տնտեսության արմատական տարրն է, նրա տնտեսական մեխանիզմի միջուկը: Գինը արտադրանքի արժեքի դրամական ձևն է: Նրա հիմքում ընկած են այս կամ այն արտադրանքի պատրաստման գծով հասարակայնորեն անհրաժեշտ աշխատանքի ծախսումները (արտադրանքի լրիվ ինքնարժեքը): Այն սահմանվում է` հաշվի առնելով նաև արտադրության և իրացման պայմանները: Գնի սահմանման եղանակը բնութագրում է ոչ միայն շուկայի էությունը, այլև տնտեսական համակարգը: Շուկայական տնտեսության պայմաններում գինը որոշում է արտադրության ծավալը և կառուցվածքը, նյութական և դրամական հոսքերի շարժումը, վերջապես, հասարակության կյանքի մակարդակը:

Գրականության ցանկ

1. Գ. Կիրակոսյան, Տնտեսագիտության տեսության ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009թБаздникин А.С. Цены и ценообразование. М.: “Юрайт”, 2005
2. Абрютина М.С. Ценообразование в рыночной экономике. М.: Дело и сервис, 2002
3. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации: Учебное пособие. -М.: Эксмо, 2004

Պատվիրել/