Մարքեթինգային կապուղիների էությունը և տեսակները

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Կոմերցիա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2526

Բովանդակություն

Ներածություն
Մարքեթինգային կապուղիների էությունը և տեսակները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Բաշխման ուղին իրենից ներկայացնում է ձևերի և առանձին անձանց ամբողջություն, որոնք իրենց վրա են կրում և օգնում են որևէ մեկին փոխանցել կոնկրետ ապրանքի սեփականության իրավունքը կամ ծառայությունները` արտադրողից սպառողին ընկած ճանապարհին: Բաշխման ուղին կարելի է ընկալել որպես ապրանքի շարժը արտադրողից սպառողին: Արտադրանքի իրացումը մեծ մասամբ իրականացվում են միջնորդների միջոցով, որոնցից յուրաքանչյուրը ձևավորում է համապատասխան բաշխման ուղին: Միջնորդների օգտագործումը շրջանառության ոլորտում առաջին հերթին ձեռնտու է արտադրողին, քանի որ այս դեպքում նա օբյեկտիվորեն գործ է ունենում արտադրանքի իրացմամբ հետաքրքրված սահմանափակ թվով անձանց հետ : Բացի դրանից, ապահովվում է ապրանքի հասանելիությունը անմիջապես մինչև իրացման շուկա: Միջնորդների օգնությամբ հնարավոր է կրճատել արտադրողներից մինչև արտադրանքի սպառողների միջև ընկած ուղիների քանակը:

Գրականության ցանկ

1. Ա. Զաքարյան, Մարքեթինգի հիմունքներ, 2013թ.
2. Рынок. Бизнес. Коммерция. Экономика. Маркетинг. М., 1998,
3. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли, Учебник, 5-ое изд., М., 2004, стр. 45
4. Котлер Ф. “Основы маркетинга”, Санкт-Петербург, 2000

Պատվիրել/