Մարքեթինգային ռազմավարությունները ճգնաժամի պայմաններում

Գին՝ 1400դրամ
Էջերի քանակ՝ 7էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 2527

Բովանդակություն

Հատված

Գործնականում շատ ընկերություններ իրենց գործունեությունը վարում են առանց որևէ պլանի և շատ կառավարիչներ /մենեջերներ/ հրաժարվում են կազմել գրավոր պլաններ, քանի որ շուկայում իրադրությունը փոփոխվում է շատ արագ: Չնայած դրան, պաշտոնական պլանավորումը ընկերության կարող էտալ շատ առավելություններ: Այն ընկերության կառավարիչներին դրդում է մտածել ապագայի մասին, ընկերությանը հնարավորություն է տալիս հստակեցնել իր նպատակները և քաղաքականությունը և տալիս է օբյեկտիվ ցուցանիշներ աշխատանքի արդյունավետության մասին: Այն, որ շուկան փոփոխվում է անընդհատ և հնարավոր չէ կանխատեսել, ճիշտ չէ, քանի որմանրամասնորեն պլանավորումը ընկերությանը հնարավորություն է տալիսկանխատեսել միջավայրի փոփոխությունը և արագ արձագանքել դրան,ինչպես նաև պատրաստ լինել չնախատեսված իրավիճակներին:

Գրականության ցանկ

1. Ա. Մուրադյան, Մարքեթինգի և մարքեթինգային ռազմավարությունների ներդրման անհրաժեշտությունը ճգնաժամային կառավարման գործընթացում, 2013թ.
2. Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. М., 2007
3. Стратегическое планирование развития предприятия. М., 2005,

Պատվիրել/