Հատված
Մարքեթինգի գլոբալացումը ներկայումս հանդիսանում է բազմաթիվ բազմազգային ձեռնարկությունների ամենահրատապ խնդիրներից մեկը: Գլոբալ կորպորացիներն աշխատում են համաշխարհային շուկայում, որոնք արտադրում են համանման արտադրանք բոլոր երկրների համար, ինչը հնարավորություն է տալիս նվազեցնել ծախսերը և բարձրացնել մրցունակությունն ոչ թանկ ապրանքների առաջարկի միջոցով: Շատ դեպքերում գլոբալացումը ձեռք է բերում ինչ-որ ազգային մշակույթի էքսպանսիայի ձև` գլոբալ ապրանք, որն ընդունվում է ամբողջ աշխարհում, հաջողություն ունի այն բանի համար, որ ասոցացվում է որոշակի երկրի հետ:
Գրականության ցանկ
1. Վարդանյան Գ. Ի., Մարքեթինգի հիմունքներ. Եր., 2010
2. Теория маркетинга, под редакцией Дж. Бейкера, СПб, изд. “Питер”, 2002
3. Ф. Котлер, Маркетинг менеджмент, 11-е издание, изд. “Питер”, СПб, 2005,
4. Ф. Котлер и другие, Основы маркетинга, четвертое европейское издание, изд. “Вильямс”, Москва, 2008 г.
5. Дж. Ложняк, Аналитические структуры маркетинговой этики, сб. “Классика маркетинга”, изд. “Питер”, СПб, 2001