Հատված
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող շուկան, նախընտրում է ինչպես իր արտադրատնտեսական ոլորտը, այնպես էլ որոշում և լուծում է շուկայական միջավայրում իր գոյատևման, արդյունավետ գործունեության և զարգացման բազմաթիվ բարդ հիմնախնդիրներ` հնարավորության սահմաններում խուսափելով ապագայի անորոշության հետ բախումներից և ռիսկից:
Գրականության ցանկ
1. Վարդանյան Գ. Ի., Մարքեթինգի հիմունքներ. Եր., 2010
2. Ղանթարջյան Ս. Լ., Մարքեթինգի կառավարում / ուսումնական ձեռնարկ: Եր., ԵՊՀ հրատ., 2011 թ.
3. Ф. Котлер Основы маркетинга Москва 2003 г.
4. Е. П. Голубков Основы маркетинга Москва 2003 г.