Մարքեթինգի ծառայության ֆունկցիոնալ կառուցվածքը

Գին՝ 1800դրամ
Էջերի քանակ՝ 9էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2529

Բովանդակություն

Ներածություն
Մարքեթինգի ծառայության ֆունկցիոնալ կառուցվածքը
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված

Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող շուկան, նախընտրում է ինչպես իր արտադրատնտեսական ոլորտը, այնպես էլ որոշում և լուծում է շուկայական միջավայրում իր գոյատևման, արդյունավետ գործունեության և զարգացման բազմաթիվ բարդ հիմնախնդիրներ` հնարավորության սահմաններում խուսափելով ապագայի անորոշության հետ բախումներից և ռիսկից:

Գրականության ցանկ

1. Վարդանյան Գ. Ի., Մարքեթինգի հիմունքներ. Եր., 2010
2. Ղանթարջյան Ս. Լ., Մարքեթինգի կառավարում / ուսումնական ձեռնարկ: Եր., ԵՊՀ հրատ., 2011 թ.
3. Ф. Котлер Основы маркетинга Москва 2003 г.
4. Е. П. Голубков Основы маркетинга Москва 2003 г.

Պատվիրել/