Մարքեթինգի նպատակները և գործառույթները ճգնաժամային կառավարման գործընթացում

Գին՝ 1600դրամ
Էջերի քանակ՝ 8էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 2530

Բովանդակություն

Հատված

Տնտեսական ճգնաժամին դիմագրավելու նպատակով անհրաժեշտություն է առաջանում մշակել հակաճգնաժամային ծրագրեր: Այդպիսի հակաճգնաժամային ծրագրերում, հատկապես՝ կազմակերպությունների մակարդակով, առանձնահատուկ տեղ ունի մարքեթինգային քաղաքականությունը, որը կազմակերպության համար կարևոր նշանակություն ունի՝ տնտեսական ճգնաժամի հետևանքով շուկայում առաջացած նոր մարտահրավերներն ու վտանգերը դիմագրավելու և նոր հնարավորություններից օգտվելու հարցում:

Գրականության ցանկ

1. Մենեջմենթ, Յու.Մ. Սուվարյանի ընդհ. ղեկ. և խմբ. (երկրորդ լրացված, բարեփոխված հրատ.), Եր., Տնտեսագետ, 2002, 560 էջ
2. Սահակյան Շ.Ս., Ընկերության ապրանքային ռազմավարությունը (դասախոսության տեքստ. հիմնախնդիրներ), Եր., Տնտեսագետ, 2005, 32 էջ
3. Аакер Д., Создание сильних брендов, М.: Издательский дом Гребенникова, 2003, 440 с.
4. А.Т. Зуб, Антикризисное управление, Учеб. пособие для вузов, М.: Аспект Пресс, 2006, 319 с.
5. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В., Основы маркетинга, Пер. с англ., 2-е европ. изд., М., СПб., К.: Издательский Дом “Вильямс”, 2004, 944 с.

Պատվիրել/