ՄՏՍ-Արմենիայի ապրանքային և գնային քաղաքականության վերլուծությունը

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2532

Բովանդակություն

Ներածություն
«ՄՏՍ — Արմենիա» ընկերության ապրանքային և քաղաքականության վերլուծությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից է` դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին: Ձեռնարկության արդյունավետ գործունեության համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել սպառողական պահանջարկը, վաճառքի շուկաները, մրցակիցներին ու գնորդներին, գների մեխանիզմը, պաշարների հասանելիությունը և այլն: Ձեռնարկության ֆինանսական բոլոր ցուցանիշները պայմանավորված են այդ հիմնախնդիրների հաջող լուծումից: Դրա համար անհրաժեշտ է իրականացնել մարքետինգային վերլուծություն, որի հիման վրա էլ մշակել համապատասխան ապրանքային քաղաքականություն:

Գրականության ցանկ

1. http://evconsulting.com/hy/brainwork/business-insights/the-challenge-of-recruiting-high-quality-staff
2. www.vivacell.am

Պատվիրել/