Հատված
Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից է` դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին: Ձեռնարկության արդյունավետ գործունեության համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել սպառողական պահանջարկը, վաճառքի շուկաները, մրցակիցներին ու գնորդներին, գների մեխանիզմը, պաշարների հասանելիությունը և այլն: Ձեռնարկության ֆինանսական բոլոր ցուցանիշները պայմանավորված են այդ հիմնախնդիրների հաջող լուծումից: Դրա համար անհրաժեշտ է իրականացնել մարքետինգային վերլուծություն, որի հիման վրա էլ մշակել համապատասխան ապրանքային քաղաքականություն:
Գրականության ցանկ
1. http://evconsulting.com/hy/brainwork/business-insights/the-challenge-of-recruiting-high-quality-staff
2. www.vivacell.am