Հատված
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող շուկան, նախընտրում է ինչպես իր արտադրատնտեսական գործունեության ոլորտը, այնպես էլ որոշում և լուծում է շուկայական միջավայրում իր գոյատևման, արդյունավետ գործունեության և զարգացման բազմաթիվ բարդ հիմնախնդիրներ՝ հնարավորության սահմաններում խուսափելով ապագայի անորոշության հետ բախումներից և ռիսկից: Նոր ապրանքի մշակման ժամանակ անհրաժեշտ է հստակ իմանալ, թե սպառողական որ լսարանի համար է այն նախատեսված: Անհրաժեշտ է իմանալ պոտենցիալ գնորդների մասին ամեն ինչ` սկսած տարիքից ու սեռից մինչև անձնական հետաքրքրասիրությունները: Հենց դա էլ հնարավորություն է տալիս մշակել ապրանքը ամենայն մանրամասնությամբ և անցկացնել արդյունավետ գովազդային պայքար:
Գրականության ցանկ
1. Արշակյան Ա. Հ. Տնտեսական մրցակցության համակարգը շուկայական էկոնոմիկայում
2. Գ. Տերտերյան, Էլեկտրոնային կեմերցիայի հիմունքներ, Մեթոդական ձեռնարկ, Երևան 2006
3. Զաքարյան Ա.Ե.,Սահակյան Շ.Ս.,Գրիգորյան Ա.Վ.,Ղուկասյան Ն.Ժ.,Սահակյան Լ.Շ. Մարքեթինգի հիմունքներ
4. Մարքեթինգ և կառավարում.pdf
5. Ռ.Էվանս, Բ.Բերման Մարքեթինգ
6. Սուվարյան Յու., և ուրիշներ, Մենեջմենթ, Եր., Տնտեսագետ, 2016, էջեր 261-273
7. Абрамова П.П. Маркетинг: вопросы и ответы,- М,1994 г.
8. Арман Дайан и др. Академия рынка. Маркетинг: Пер. с фр. ,,Экономика,,- М. 1993. — 574 с.
9. А.Каул, С.Гупта, К.Кеттл, Дж.Форсайт, С.Халдар. Сегментация, с которой можно работать//Вестник McKinsey. — 2004. — №4.