Հատված
Մարքեթինգը մարդկային գործունեության տեսակ է՝ ուղղված պա-հանջմունքների ու կարիքների բավարարմանը` փոխանակության միջոցով: Մարքեթինգը գործ ունի շուկայում արտադրանքի և ծառայությունների իրացման և սպառման հետ, այդ իսկ պատճառով մարքեթինգի հետ կապում են գովազդը, վաճառքը, իրացումը, շուկայի ուսումնասիրությունը, առևտուրը, մրցակցային դիրքը և այլն:
Գրականության ցանկ
1. Զաքարյան Ա.Ե.,Մարքեթինգի հիմունքներ, 2013թ.,էջ 53
2. Գրիգորյան Ա.Մարքեթինգային հետազոտություններ և աուդիտ, երևան, 2010թ., էջ 16
3. Голдсмит Р., Браун С., Гордон С. Психология Потребителя в Маркетинге, изд. Питер, СПб, 2001, էջ 57
4. Уманская Л. Потребительское поведение։ Мировой опыт моделирования, изд. Вильямс, Москва, 2001, էջ 55