Հատված
Ռազմավարական պլանավորման հիմքում ընկած է ռազմավարություն հասկացությունը: Դրանում արտացոլված են ընկերության հիմնական նպատակները՝ շուկայական մասնաբաժնի ընդլայնումը, շահույթի աճը, բարձր մրցունակություն ապահովող առաջադեմ գիտատեխնիկական հետազոտությունների անցկացումը և այլն: Ա. Չանդլերի սահմանմանը համաձայն ռազմավարությունը կազմակերպության հիմնական երկարաժամկետ նպատակների և առաջադրանքների սահմանումն է, գործունեության ուղղության ընտրությունը և այդ նպատակների իրականացման համար անհրաժեշտ ռեսուրսների բաշխումը: Ռազմավարական պլանը համապատասխանում է իր նշանակությանը եթե այն հնարավորություն է ընձեռում ֆիրմային պահպանել առավելագույն ճկունություն: Այն ձևավորում է ապագայի ընդհանուր գաղափարը անտեսելով մանրամասնությունները և բաղկացուցիչ մասերը:
Գրականության ցանկ
1. Յու. Մ. Սուվարյան «Մենեջմենթ», 2016
2. Кунц Г., О Донелл С. Управление: Системный и ситуационный анализ управленеских функций. Т. 1 М., Прогресс,1981
3. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. М., дело, 1992
4. Минцберг Г., Альстренд Б., Лэмпел Дж. Школы стратегии. СПб:Исдательство Питер, 2000