Հատված
Յուրաքանչյուր կազմակերպություն շուկայում հաջողգործելու համար պետք է ունենա հստակ ռազմավարություն: Ռազմավարությունը գործարարության փիլիսոփայությունն է: Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը ձգտում է առավելագույն չափով խուսափել իր ապագա գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից: Մշակել ռազմավարություն նշանակում է հստակեցնել կազմակերպության հիմնական նպատակները, խնդիրները, վերլուծել և գնահատել արտաքին միջավայրը, ներքին միջավայրի թույլ և ուժեղ կողմերը, պարզել ռազմավարական այլընտրանքները, ընտրել անհրաժեշտ ռազմավարությունը, ապահովել վերջինիս իրականացումն ու գնահատումը:
Գրականության ցանկ
1. Յու.Սուվարյան , Մենեջմենթ, 2016թ. էջ 99