Ռազմավարական պլանավորման տրամաբանությունը և փուլերը

Գին՝ 1200դրամ
Էջերի քանակ՝ 6էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2540

Բովանդակություն

1. Ռազմավարական պլանավորման տրամաբանությունը և փուլերը
2. ՀՀ տնտեսության կառավարման պետական համակարգը
3. Կառավարման լիազորությունները և պատասխանատվությունը
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Յուրաքանչյուր կազմակերպություն շուկայում հաջողգործելու համար պետք է ունենա հստակ ռազմավարություն: Ռազմավարությունը գործարարության փիլիսոփայությունն է: Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը ձգտում է առավելագույն չափով խուսափել իր ապագա գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից: Մշակել ռազմավարություն նշանակում է հստակեցնել կազմակերպության հիմնական նպատակները, խնդիրները, վերլուծել և գնահատել արտաքին միջավայրը, ներքին միջավայրի թույլ և ուժեղ կողմերը, պարզել ռազմավարական այլընտրանքները, ընտրել անհրաժեշտ ռազմավարությունը, ապահովել վերջինիս իրականացումն ու գնահատումը:

Գրականության ցանկ

1. Յու.Սուվարյան , Մենեջմենթ, 2016թ. էջ 99

Պատվիրել/