Հատված
Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի ելակետային հասկացություններից մեկն է: Մարքեթինգային համալիրը կարող է նաև հանդես գալ «Մարքեթինգ -միքս» անվան տակ: Մենք մարքեթինգային համալիրն առանձնացնում ենք որպես գործիքների կառավարմանը ենթարկվող ամբողջություն, որոնք ուղղված են շուկայի վրա ներգործելու կամ ձեռնարկության գործունեության հարմարեցումը շուկայի փոփոխվող պայմաններին, ինչպես նաև ճիշտ ժամանակին և ճկուն արձագանքմանը շուկայի փոփոխություններին: Մարքեթինգային համալիրը ներառում է իր մեջ այն ամենը, ինչը կարող է իրականացնել ձեռնարկությունը, որպեսզի ազդի իր ապրանքի պահանջարկի վրա:
Գրականության ցանկ
1. Գրիգորյան Ա. Մարքեթինգային հետազոտություններ և աուդիտ (Դասախոսություններ), Երևան 2009.
2. Ղանթարջյան Ս. Լ. Մարքեթինգի կառավարում / ուսումնական ձեռնարկ: Եր., ԵՊՀ հրատ., 2011.
3. Мокров Г. Исследования и разработки маркетинга // Кадры. – 1997. -№ 7.
4. Меллер М. Высококачественный сервис и личный аспект сервиса. — М.: ТНИ, 1993. – 408 с.