Հատված
Տնտեսական օրենքների թելադրանքով ՝ապրանքի կամ ծառայության իրացման հիմնական միջոցը նրա մասին անհրաժեշտ և հավաստի ինֆորմացիայի տարածումն է. Դա իրականացվում է PR-ի արդյունավետ կազմակերպման նախապայմանով, իսկ վերջինիս հիմքը լավ գովազդն է: Այսօր ապրանքի արտադրության և սպառման կարեվորագույն նախապայմաններից մեկը անհերքելիորեն պայմանավորված է այս փաստով, և բիզնեսի հաջողությունը մեծ մասամբ կախված է այս փոքրիկ բայց կարևոր փաստից: Հաճախ գովազդին վերաբերվում են իբրև բիզնեսի կազմակերպման կարևորագույն բաղկացուցիչ և շատ հաճախ ապրանքի գովազդը ապրանքի արտադրության համեմատությամբ կարող է չափազանց ծախսատար լինել:
Գրականության ցանկ
1. Аксенова К.А. Реклама и рекламная деятельность. M. 2005.
2. Ковальков Ю. А., Дмитриев О.Н. Эффективные технологии маркетинга — М.: Машиностроение, 2002.
3. Голубков Е. П., Секерин В. Д. Маркетинг. — М.: ‘’Экономика’’ , 2003.