Հատված
Ճապիոնիայում` կառավարման ժամանակակից մեթոդները ձևավորվել են հետպատերազմյան խառնաշփոթի պայմաններում, որը ղեկավարների առջև խնդիր է դրել վերականգնել սոցիալական, քաղաքական և տնտեսական կյանքը: Ամերիկյան օկուպացիոն ադմինիստրացիայի ազդեցության ներքո` ապագա ճապոնական մենեջերները ծանոթացան ամերիկյան գաղափարախոսության և բիզնեսի կառավարման մեթոդների հետ: Հենց այդ ժամանակաշրջանում ճապոնական բիզնեսի առաջնորդները սկսեցին հասնել սոցիալական պատասխանատվության իրենց գործունեության համար:
Գրականության ցանկ
1. Մ.Սահակյան, Կառավարման հոգեբանության մի քանի հիմնահարցեր, 2015թ.
2. T. Браун Т. Дизайн-мышление в бизнесе. От разработки новых продуктов до проектирования бизнес-моделей. — М.: Манн, Иванов и Фербер, 2012 — 256 с.
3. «Toyota-յի մասին»։ «Տոյոտան Հայաստանում»
4. http://www.toyota-global.com/company/profile/non_automotive_business/
5. Морита Акио “Сделано в Японии” http://trener.in.ua/upload/files/Akio_Morita.pdf
6. Ингиу Оу, Японский менеджмент. Прошлое, настоящее и будуще, https://www.litres.ru/ingiu-ou/yaponskiy-menedzhment-proshloe-nastoyaschee-i-buduschee/
7. startup, հիմնադրի սեղանի գիրք, http://success.am/2013/05/10