Արտադրատեսակի կենսապարբերաշրջանը

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2573

Բովանդակություն

1. Ապրանքի կենսապարբերաշրջանի փուլերը
1.1 Նոր ապրանքի մշակումը
1.2 Շուկայում ապրանքի ներդրման փուլը
1.3 Ապրանքի իրացման աճի փուլը
1.4 Շուկայում ապրանքի հագեցման փուլը
1.5 Անկման փուլը
2. Ապրանքի կենսապարբերաշրջանի կորի տեսակները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականություն

Հատված

Շուկա մուտք գործող յուրաքանչյուր ապրանք պետք է ունենա բազմակողմանի հետազոտությունների հիման վրա մշակված որոշակի մարքեթինգային ռազմավարություն: Ապրանքը, մտնելով շուկա, անցնում է կենսապարբերաշրջանի վերը նշված փուլերով, և ընկերությունն այդ ընթացքում հետևում է դրանցից յուրաքանչյուրի աճին ու տևողությանը: Ֆ. Կոտլերը խորհուրդ է տալիս, որ հետևենք ապրանքի կենսապարբերաշրջանին, բայց, որ ավելի կարևոր է, հետևենք շուկայի կենսապարբերաշրջանին:

Գրականության ցանկ

1. Շ.Ս. Սահակյան «Ընկերության ապրանքային ռազմավարությունը», Երևան 2005թ.
2. Т. С. Бронникова, А. Г. Чернявский “ Маркетинг”, М. 1999г.
3. Ф. Котлер “Основы маркетинга”, Москва 1991г.

Պատվիրել/