Հատված
Շուկա մուտք գործող յուրաքանչյուր ապրանք պետք է ունենա բազմակողմանի հետազոտությունների հիման վրա մշակված որոշակի մարքեթինգային ռազմավարություն: Ապրանքը, մտնելով շուկա, անցնում է կենսապարբերաշրջանի վերը նշված փուլերով, և ընկերությունն այդ ընթացքում հետևում է դրանցից յուրաքանչյուրի աճին ու տևողությանը: Ֆ. Կոտլերը խորհուրդ է տալիս, որ հետևենք ապրանքի կենսապարբերաշրջանին, բայց, որ ավելի կարևոր է, հետևենք շուկայի կենսապարբերաշրջանին:
Գրականության ցանկ
1. Շ.Ս. Սահակյան «Ընկերության ապրանքային ռազմավարությունը», Երևան 2005թ.
2. Т. С. Бронникова, А. Г. Чернявский “ Маркетинг”, М. 1999г.
3. Ф. Котлер “Основы маркетинга”, Москва 1991г.