Հատված
Դաստիարակչական գործունեությունը գլխավորապես ուղղված է աշակերտի այն որակների ձևավորմամբ, որոնցով էլ պայմանավորվում են աշակերտի հարաբերությունները հասարակության հետ, և որոշելու իր տեղն այնտեղ: Իսկ այդ ամենը կատարվում է ուսուցման սկզբունքների հիման վրա: Աշակերտի հնարավորությունները բավականին մեծ են: Հոգեբանության և աշակերտ ոլորտի մասնագետները ուսումնասիրություններից հանգել են այն եզրակացության, որ վերջին տարիներին երեխաները ձեռք են բերել յուրացնելու այնպիսի կարողություններ, որոնք առաջ հատուկ են եղել ավելի բարձր տարիքի աշակերտներին: Աշակերտների նոր հնարավորությունները մանկավարժների ու ծնողների առջև խնդիր են դնում գտնել ավելի արդյունավետ ուղիներ այդ հնարավորություններն օգտագործելու ու կատարելագործելու համար: Աշակերտին հաղորդել ոչ միայն բնության ինչ որ երևույթ, այլև տալ դրա ընդհանուր կապերը, նրանց մեջ դաստիարակել այնպիսի հետաքրքրություններ, հատկություններ, որոնք նախկինում հատուկ էին միայն ավելի բարձր զարգացման աստիճանի հասած տարիքի:
Գրականության ցանկ
1. Ամիրջանյան Յ., Մանկավարժություն, Երևան, 2005
2. Բաբանսկի Յու., Մանկավարժություն, հ.1, Ե., 2002
3. Նոր մոտեցումներ ուսուցիչների պատրաստման գործընթացին, Այլընտրանքային մեկնաբանություններ, Մ. Աստվածատրյան, Արնաուդյան, Ա., Օհանովա Ի., Երևամյան Լ., Հովհաննիսյան Ա., Թերզյան Գ., Լալայան Կ., Երևան, 2004
4. Վարդումյան Ս և ուրիշներ, Ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ, Մասնագիտական կրթություն և մասնագիտական զարգացում: Երևան, 2005
5. Подласый И.Л., Педагогика, кн. 1, М., 2002
6. Сластенин В.А. и другие, Общая педагогика, ч.1, М., 2002
7. Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности. 1970 г.