Հատված
Ես-ի ձևավորման և զարգացման գործում մեծ նշանակություն ունի միջավայրը, որը հասկացվում է ոչ այնքան որպես կյանքի բնական պայմաններ, այլ գլխավորապես որպես նրա զարգացման աղբյուր, որպես ազնիվ շինանյութ անձնավորության ձևավորման և զարգացման ընթացքում: Եսի հնարավորությունները բավականին մեծ են: Հոգեբանության և մանկավարժության ոլորտի մասնագետները ուսումնասիրություններից հանգել են այն եզրակացության, որ վերջին տարիներին երեխաները ձեռք են բերել յուրացնելու այնպիսի կարողություններ, որոնք առաջ հատուկ են եղել ավելի բարձր տարիքի անձանցն: Անձանց նոր հնարավորությունները մանկավարժների ու ծնողների առջև խնդիր են դնում գտնել ավելի արդյունավետ ուղիներ այդ հնարավորություններն օգտագործելու ու կատարելագործելու համար: Եսին հաղորդել ոչ միայն բնության ինչ որ երևույթ, այլև տալ դրա ընդհանուր կապերը, նրանց մեջ դաստիարակել այնպիսի հետաքրքրություններ, հատկություններ, որոնք նախկինում հատուկ էին միայն ավելի բարձր զարգացման աստճանի հասած տարիքի:
Գրականության ցանկ
1. Андрущенко Т. Ю. “Психологические усложия фопмипования самооценки в младшем школьном возрасте”, М., 1978.
2. Бернс П. “Пазвитие Я-концепции и воспитания”, М., 1986
3. Битянова Н.Р. Психология личностного роста. М., 1995.
4. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.М.,1968.
5. Воспитание детей в игре / под ред. Менджерицкой Д. В. – М.: Просвещение, 1979..
6. Дошкольная педагогика / под ред. Логиновой В. И., Саморуковой П. Г. – М.: Просвещение, 1983.
7. Зворыгина Е. В. Первые сюжетные игры малышей: Пособие для воспитателей детского сада. – М.: Просвещение, 1988.
8. Леонтьев А. Н. “Актуальные проблемы пазвития психики ребенка”, М., 1984
9. Психология детей дошкольного возраста //Под ред. Запорожца А.В., Эльконина Д.Б. — М.,1964.
10. Развитие общения у дошкольников //Под ред. Запорожца А.В., Лисиной М.И. — М.,1964.
Անուն Ազգանուն (պարտադիր)
Էլ․ հասցե (պարտադիր)
Հեռ․
Նշումներ
Edit “Ես-ի ձևավորման նախադրյալները մանկիկային տարիքում”
Աշխատանքի տեսակը
Աշխատանքի տեսակը