Զիգմունդ Ֆրեյդի տեսակետները գնորդի դրդապատճառների մասին

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2775

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Գնորդի վարքագծի վրա ազդող գործոնները
2. Գնորդի դրդապատճառների մեկնաբանությունը Զ. Ֆրեյդի կողմից
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Սպառողական վարքագիծը սպառողների պահանջարկի ձևավորման պրոցեսն է տարբեր ապրանքների ու ծառայությունների նկատմամբ` հաշվի առնելով նրանց եկամուտները և անձնական նախասիրությունները: Քանի որ մարդկանց եկամուտները սահմանափակ են, նշանակում է, որ երբ մարդ որոշում է կայացնում գնել մի որևէ ապրանք, նշանակում է, որ նա զրկվում է մյուս ապրանքները գնելու հնարավորությունից: Սա ստիպում է սպառողին անընդհատ համեմատել տարբեր այլընտրանքային տարբերակներ, որոնց վրա նա պետք է փող ծախսի այն հաշվով, որ կարողանա հասնել իր պահանջմունքների առավելագույն բավարարվածության: Սպառողները անհատներ են` օժտված կամքով, իրենց հատուկ հոգեբանությամբ, նախասիրություններով և դրամական միջոցների տարբերությամբ: Ուստի տարբեր սպառողների վարքագիծը չի կարելի ներփակել միանման շրջանակների մեջ: Այստեղ մեզ մոտ կարող են առաջանալ շատ հարցեր: Օրինակ` մարդը իսկապե՞ս է առաջնորդվում խնայողական գաղափարներով, կամ իսկապե՞ս գնումներ կատարելիս մարդիկ անընդհատ հաշվում են դրանց լավ ու վատ կողմերը: Կամ կա՞ն արդյոք ապրանքներ, որոնց նկատմամբ գնումները կատարվում են ավտոմատորեն, առանց հաշվարկների: Սպառողական վարքագծի առանձնահատուկ դրսևորումներից է գնման որոշման կայացումը: Այսինքն՝ յուրաքանչյուր սպառող գնորդ է:

Գրականության ցանկ

1. Գրիգորյան Ս., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013:
2. Берман Б., Эванс Дж., Маркетинг, изд. Вильямс, Москва, 2003:
3. Баркан Д.И. Ходяченко В.Б. Поймем наш бизнес: как сегментировать рынки и изучать потребителя.-Л..1991.
4. Жигало А.Н., Стрелков Е.В. Закшевская Е.В. , О.Г. Чарыкова, М.А. Буряченко/ Формирование и развитие рынка сельскохозяйственного сырья и продовольствия на принципах маркетинга.// Воронеж 2001.
5. Закшевская Е.В., Гончаров С.В. Агромаркетинг/Учебное пособие. –Воронеж: ВГАУ, 1999.
6. Клюкач В.А., Бабков М.А., Пролыгина Н.А. Маркетинг в системе управления рынком зерна на Федеральном уровне.- М.: ВНИЗСХ, 1996.- 54с.
7. http://psyera.ru/2663/povedenie-pokupateley-na-potrebitelskom-rynke:
8. https://studfiles.net/preview/3960612/page:2/
9. https://psy.wikireading.ru/31541
10. https://economy-ru.info/info/26685/
11. http://www.mainmarketing.ru/mcobs-114-3.html

Պատվիրել/