Հարցում, անցկացման միջոցները և ձևերը

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2793

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Հարցում, անցկացման միջոցները և ձևերը
2. Հարցումների դերն ու նշանակությունը մարքեթինգային հետազոտություններում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Մարքեթինգում հարցումների օգտագործման պրակտիկայի տարածումը նոր տենդենց է: Ներկայումս ավելի ու ավելի շատ հաստատություններ են օգտվում մարքեթինգային հետազոտությունների այս եղանակից: Պրակտիկան ցույց է տալիս, որ սոցիոլոգիական հարցումներն իրոք անհրաժեշտ են ընկերություններին` շուկան, դրա ներուժը մանրամասնորեն ուսումնասիրելու, այս կամ այն ծառայության մատուցման անհրաժեշտությունը որոշելու, այն հաճախորդների գիտակցության մեջ ամրագրելու և այլ գործառույթների համար: Այսօր մարքեթինգային և PR ռազմավարություններ մշակելիս ընկերությունների մոտ կեսը սոցիոլոգներ են ներգրավում: Որոշ ընկերություններ նույնիսկ ունեն սեփական մասնագիտացված սոցիոլոգիական ստորաբաժանումներ:

Գրականության ցանկ

1. Березин, И.С. Маркетинговые исследования. Инструкция по применению. 3-е изд., пер. и доп. / И.С. Березин. — Люберцы: Юрайт, 2012. — 383 c.
2. Ильичева, И. В. Маркетинговые технологии: учебно-методическое пособие / И. В. Ильичева. — Ульяновск : УлГТУ, 2012. – 158 с.
3. Карасев, А.П. Маркетинговые исследования и ситуационный анализ: Учебник и практикум / А.П. Карасев. — Люберцы: Юрайт, 2016. — 323 c.
4. Моосмюллер, Г. Маркетинговые исследования с SPSS: учеб. пособие / Г. Моосмюллер, Н. Н. Ребик. — 2-е изд. — М.: ИНФРА-М, 2015. — 198 c.

Պատվիրել/