Արդյունաբերական շուկայում սպառողի վարքագիծը և դրա վրա ազդող գործոնները

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2794

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Սպառողի վարքագծի առանձնահատկությունները արդյունաբերական շուկայում
2. Սպառողի վարքագծի վրա ազդող գործոնները արդյունաբերական շուկայում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Արդյունաբերական շուկան այն սպառող-կազմակերպությունների շուկան է, որոնք ապրանքները ձեռք են բերում հետագա արտադրության կամ վերավաճառքի նպատակով:
Արդյունաբերական շուկայի հատվածավորումը հիմնված է չափանիշների հինգ խմբերի վրա, որոնք գործում են հիերարխիայի սկզբունքով: Արտաքին չափանիշներից անցնելով ներքին չափանիշներին, այդ խմբերն ունեն հետևյալ տեսքը.

  1. Միջավայր (արդյունաբերական հատված, ֆիրմայի մեծությունը, աշխարհագրական դիրքը),
  2. Աշխատանքային բնութագրերը (կիրառվող տեխնոլոգիան, տվյալ ապրանքի օգտագործումը, տեխնիկական և ֆինանսկան ռեսուրսները),
  3. Գնում իրականացնելու մեթոդը (գնման կենտրոնի առկայությունը, հիերարխիկ կառուցվածքը, գնող-վաճառող հարաբերությունները, գնման ընդհանուր քաղաքականությունը, գնման չափանիշները),
  4. Իրավիճակային գործոններ(պատվերի իրականացման անհապաղությունը, ապրանքի կիրառումը, պատվերի մեծությունը ),
  5. Գնորդի անձնային որակները:

Գրականության ցանկ

1. Զաքարյան Ա. Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Սահակյան Լ. Շ., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013:
2. Балашов В. Система маркетинга на предприятии // Практический маркетинг. 2000. — №3.
3. Лапицкая Л.В. Маркетинговые службы предприятий. — Ульяновск: УГТУ, 2000.
4. Лафта Дж. К. Менеджмент.-М.: ПБОЮЛ Григорян А.Ф., 2002.264 с.
5. Лебедева С. Ю. Регулирование и поддержка малого и среднего предпринимательства в ЕС и России. // Менеджмент в России и за рубежом. 2001:
6. Промышленный маркетинг, http://0prom.ru/.

Պատվիրել/