Հատված
Յուրաքանչյուր տնտեսական համակարգի դինամիկան gտնվում է սերտ կապի մեջ գիտատեխնիկական զարգացման հնարավորությունների հետ: Վերջիններս զգալիորեն աճել են այն բանից հետո, երբ ժամանակակից արևմտյան տնտեսություններում սկսեցին կիրառվել ժամանակակից մարքեթինգի կառավարման մեթոդները: Մարքեթինգի կառավարումն իրենից ներկայացնում է կառավարչական որոշումների ընդունման գործընթաց, որը թույլ է տալիս կազմակերպություններին բավարարել առաջարկվող ապրանքի մաքսիմալ պահանջները: Ընդհանրապես, հնարավոր է ձևավորել անձնական փոխհարաբերություն բրենդի հետ, տարբեր մեթոդների կիրառմամբ: Ամենահետաքրքիրն այն է, որ մարդը հնարավորություն ունենա զգալ, ձեռք բերել իսկական բրենդը, որը նպաստում է իրադարձությունների մարքեթինգային գործընթացին: Նախ, մարդիկ ավելի լավ են հիշում այն, ինչ զգացել են զգայական մակարդակում: Երկրորդ, նրանք, որպես կանոն, «բրենդի» անձնավորություն են և զգացմունքային ու բարեկամական վերաբերմունք են զգում իրենց նվիրաբերած փորձի համար:
Գրականության ցանկ
1. Дж.Траут Большие бренды – большие проблемы. – СПб.: Питер, 2002.
2. Лэйхифф Д.М., Пенроуз Д. Бизнес-коммуникация. СПб: Питер, 2001. c. 53
3. Бест Р. Маркетинг потребителя. — М.: Манн, Иванов и Фербер, 2008 — 760 с.
4. Беркитт Х., Зили Д. Маркетинг победителей. — М.: Группа ИДТ, 2008 — 304с.
5. Дж.траут.,Э.Райс Позиционирование. Битва за узнаваемость. – СПб.: Питер, 2002.
6. Романцов А.Н. Event-маркетинг. Сущность и особенности организации. М.: Издательство: Дашков и Ко, 2009 — 116 с.
7. В.Перция Брендинг: курс молодого бойца. – СПб.: Питер, 2005.
8. В.П.Федько Маркетинг для студентов вузов. – Ростов н/Д: Феникс, 2005.
9. http://www.ace-target.ru/services/event_marketing/: