Առևտուրը որպես ապրանքարտադրողների և սպառողների միջև հիմնական կապի ձև

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Միկրոէկոնոմիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2812

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Առևտրային քաղաքականությունը արտադրողների և սպառողների միջև
2. Առևտուրը որպես ապրանքարտադրողների և սպառողների միջև հիմնական կապի ձև
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից են դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին: Ձեռնարկության արդյունավետ գործունեության համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել սպառողական պահանջարկը, վաճառքի շուկաները, մրցակիցներին ու գնորդներին, գների մեխանիզմը, պաշարների հասանելիությունը և այլն: Ձեռնարկության ֆինանսական բոլոր ցուցանիշները պայմանավորված են այդ հիմնախնդիրների հաջող լուծումից: Դրա համար ընկերությունը իրականացնել է մարքետինգային վերլուծություն, որի հիման վրա էլ մշակել համապատասխան ապրանքային քաղաքականություն:

Ապրանքի առևտրային քաղաքականության և իրացման կազմակերպումը հանդիսանում է ձեռնարկության տնտեսական և մարքտինգային քաղաքականության բաղկացուցիչ մասը: Այն ձեռնարկության ղեկավարության համար ծառայում է որպես ուղեցույց:

Գրականության ցանկ

1. Дж. Дион, Т. Топпинг «Розничная торговля», 2008
2. Дж. Фокс «Как делать большие деньги в малом бизнесе», 2013
3. Кондрашов, Виктор Михайлович “Управление продажами:Учебное пособие для студентов вузов (под ред. Горфинкеля В.Я.)” ,2007
4. Панова А. “Планирование и эффективная организация продаж. Практическое пособие”, 2013

Պատվիրել/