Հատված
Վերջին շրջանում շատ է քննարկվում համացանցից կախվածության հարցը: Համացանցն ազդում է ոչ միայն մարդկանց առողջության, այլև կարծիքի ձևավորման վրա: «Համացանցային կախվածություն» հասկացությունն առաջին անգամ առաջարկել է հոգեբույժ Այվեն Գոլդբերգը 1996թ.: Այն ժամանակակից հասարակության իրական հիմնախնդիրներից մեկն է դարձել: Համացանցն այսօր առաջարկում է տարրաբնույթ տեղեկատվություն, որը բազմիցս կրկնօրինակվում է և օգտատերերին ներկայանում մի քանի փոփոխություններով: Համացանցից կարդացածն ու լսածը հիմք են դառնում անձի կարծիքի ձևավորման հարցում և բազմակի կրկնությունների շնորհիվ ամրապնդվում վերջինիս հիշողության մեջ: Համացանցից օգտվողների թիվն օրեցօր ավելանում է: Իսկ համացանցի միջոցով այս կամ այն երևույթը գովազդելը, սեփական ճաշակը թելադրելը դառնում է ավելի դյուրին: Բավական է ինչ որ մեկը մի խենթ քայլ կատարի, նկարի այն և տեղադրի որևէ սոցիալական կայքում, իսկույն հավաքում է հետևորդների մի մեծ բանակ, ովքեր սկսում են կրկնել նույն քայլն ու ոճը: Այսպիսով, համացանցը դառնում է ճաշակ թելադրող գործիք, որն իր ազդեցությունն է թողնում մարդկանց կարծիքի ձևավորման վրա:
Գրականության ցանկ
1. Մեդիագրագիտություն, Ձեռնարկ, Երևան, Ինտերնյուս
2. Ն. Մելքոնյան, Հասարակայնության հետ կապերի առանձնահատկությունները համացանցում կամ PR 2.0
3. Սոցիալական մեդիան մարդու իրավունքների պաշտպանության գործում, աղբյուրը՝ http://www.media.am/social-media-handbook
4. Винник В. Д.Социальные сети как феномен организации общества: сущность и подходы к использованию и мониторингу // Философия науки. – 2012. – №4 (55).
5. Sparrow B., et al. Google Effects on Memory: Cognitive Consequences of Having Information at Our Fingertips. / Science 333, 776 (2011).
6. http://www.vredno-vsyo.ru/2010/08/18/vred-kompyutera.html