Հատված
Հայտնի է, որ լսողության խանգարումը բացասաբար է անդրադառնում երեխաների ճանաչողական գործունեության զարգացման վրա: Հետևաբար խնդրի վաղ հայտնաբերումը և այս երեխաներին ժամանակին օգնություն ցուցաբերելը կենսական կարևոր նշանակություն ունի: Հայտնի է, որ լսողության խանգարում ունեցող երեխաների շոշափողաշարժողական ընկալման զարգացման ձևերի և եղանակների փոփոխման, նորացման և արդիականացման հարցը սուրդոմանկավարժության առջև ծանրացած ամենակարևոր խնդիրներից է:
Գրականության ցանկ
1. Խանբաբյան Մ. Վ., Խանբաբյան Ա. Մ., «Լսողության, խոսքի, տեսողության օրգանների անատոմիա, ֆիզիոլոգիա և պաթոլոգիա», Երևան 2008 թ.
2. Մարտիրոսյան Ա. Հ., «Լսողության խանգարումները և լսողական անալիզատորի հիվանդությունների հետազոտման մեթոդները», Երևան – 2010 թ., էջ – 46
3. Մելիք — Փարսադանյան Խ. Հ., «Ականջի, քթի, կոկորդի և բերանի խոռոչի հիվանդություններ», Երևան 1958 թ., էջ — 462
4. Շուքուրյան Կ. Հ., Վարդանյան Ա. Ս., «Ականջի, քթի և կոկորդի հիվանդություններ», Երևան 1982 թ. Էջ — 415
5. Алтьман Я.А., Таварткиладзе ГА. Рукаводство по аудиологии.: ДМК Пресс, 2003. С. — 136
6. Андреева Л. В. Сурдопедагигика. Учебник для ВУЗов, М., Academia, 2005, стр. 18-22
7. Багрова И.Г. Обучение слабослышащих учащихся восприятию речи на слух: Пособие для учителя. М., 1990, стр. 56-58 и 78-84