Լսողական ընկալման հնարավորությունների ուսումնասիրում և արդյունքների գրանցում

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3033

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Լսողության ընկալման առանձնահատկությունները ուսումնական գործ ընթացում
2. Լսողական ընկալման հնարավորությունների ուսումնասիրում և արդյունքների զարգացում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այսօր լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների ընկալումը ավելի շատ արդիականություն է վայելում: Լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների կրթության և դաստիարակության գործընթացը ներառված է հանրակարթական դպրոցներում ներառական կրթության բաժնում: Սովորողները, ովքեր տիրապետում են ինքնուրույն խոսքին, բայց ունեն չնչին խոսքային թերություններ, կարող են սովորել հանրակրթական դպրոցներում: Հանրակրթական դպրոցում նրանց կրթությունը տարբերվում է մասնագիտական դպրոցների կրթությունից և դրա պայմաններից: Դրանք են դասարանի բարդ ակուստիկ հնարավորությունները, դասարանում թույլ լսողություն ունեցողների մեծ քանակությունը, դասապրոցեսի մշտական ուղղվածությունը թույլ լսողությանը, բառային նյութական բազան, լեքսիկ տարբերություններն ու բազմզազնությունը, քերականական, ֆոնետիկական և ֆոնեմատիկական նշանները:

Գրականության ցանկ

1. Մանուկյան Ա. Վ. Լսողության խանգարում ունեցող երեխաների հետ տարվող սուրդոմանկավարժական աշխատանքները / Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ / — Եր., Հեղինակային հրատարակություն, 2008 թ., 112 էջ:
2. Մանուկյան Ա. Վ. Լսողության խանգարում ունեցող նախադպրոցական տարիքի երեխաների բանավոր խոսքի զարգացումը խաղային գործունեությունում — Երևան, 2012 թ., 254 էջ:
3. Մանուկյան Ա. Վ. Խաղերի նշանակությունը լսողության խանգարում ունեցող նախադպրոցական տարիքի երեխաների խոսքի զարգացման գործում / Մանկավարժություն / — Երևան, 2012 թ.,- N 7, էջ 11-17:
4. Андреева Л. В. Сурдопедагогика. – М., 2005.- С. 308-359.
5. Богданова Т. Г. Сурдопсихология.-М., 2002.- С. 51-70.

Պատվիրել/