Անհավասարումների կիրառումը ոչ ստանդարտ խնդիրներ լուծելիս

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3043

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ոչ ստանդարտ խնդիրները տարրական դասարաններում
2. Ոչ ստանդարտ խնդիրների լուծման եղանակները
3. Անհավասարումների կիրառումը ոչ ստանդարտ խնդիրներ լուծելիս
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված

Տարրական դասարաններում մաթեմատիկայի ուսուցումը բավականին մեծ նշանակություն ունի աշակերտների հետագա մաթեմատիկական նյութի յուրացման և գիտելիքների ձեռքբերման գործում: Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացը ունի բավականին լայն հնարավորություններ տարբեր մեթոդների, տեխնոլոգիաների և ուսուցման միջոցների կիրառության համար: Խճանկարի մեթոդի կիրառությունը բավականին մեծ տեղ է զբաղեցնում մաթեմատիկայի ուսուցման պրոցեսում: Դա հիմնականում պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ խճանկարի մեթոդի օգնությամբ հնարավոր է հեշտությամբ լուծել այս կամ այն խնդիրը, ավելի պատկերավոր կերպով հասկանալ տարբեր հասկացությունները: Տարրական դասարաններում մաթեմատիկայի դաընթացի ժամանակ աշակերտները ծանոթանում են սովորական, բաղադրյալ, ինչպես նաև ոչ ստանդարտ խնդիրներին և դրանց լուծումներին: Մաթեմատիկայի դերը ոչ ստանդարտ խնդիրների լուծման գործում շատ մեծ է: Ոչ ստանդարտ խնդիրները միշտ տրվում են բավականին գրավիչ ձևով, դրանք աշակերտների միջից դուրս են մղում շուլությունը և հետաքրքրություն են առաջացնում մաթեմատիկայի նկատմամբ:

Գրականության ցանկ

1. Իսկանդարյան Ս., Մկրտչյան Ս., Աբրահամյան Ա., «Մաթեմատիկա 2», դասագիրք հանրակրթական հիմնական դպրոցի 2- րդ դասարանի համար, Երևան -2013 թ.
2. Իսկանդարյան Ս., Մկրտչյան Ս., Աբրահամյան Ա., «Մաթեմատիկա 3», դասագիրք հանրակրթական հիմնական դպրոցի 3- րդ դասարանի համար, Երևան -2011 թ.
3. Իսկանդարյան Ս., Մկրտչյան Ս., Աբրահամյան Ա., «Մաթեմատիկա 4», դասագիրք հանրակրթական դպրոցի 4- րդ դասարանի համար, Երևան 2015 թ.
4. Бабкина Н.В. Нетрадиционный курс “Развивающие игры с элементами логики” для первых классов начальной школы. // Психологическое обозрение. 1996. № 2 (3), с. 47-52.
5. Василевский А.Б. Обучение решению задач по математике./ А.Б. Василевский. Минск, 2001.
6. Зайцев Т.Г. Теоретические основы обучения решению задач в начальной школе./Т.Г. Зайцев – М.: Педагогика, 1983.
7. Зак А.З. 600 игровых задач для развития логического мышления детей./ А.З.Зак Ярославль: “Академия развития”, 1998.
8. Зак А.З. Развитие умственных способностей младших школьников. / А.З. Зак — М.: Просвещение, Владос, 1994.
9. Канашевич Т.Н. Математика 3-4 классы. Путешествие в страну занимательной математики/ пособие для учителей. Аверсэв.2011.

Պատվիրել/