Հատված
Սուրդոհոգեբանությունը հոգեբանության բնագավառներից է, որը վերլուծում է լսողության խանգարումով անձանց հոգեկանի ձևավորման առանձնահատկութ-յունները: Սուրդոհոգեբանության առարկան լսողական ֆունկցիայի խանգարում ունեցող մարդկանց հոգեկանի յուրահատուկ զարգացման ուսումնասիրությունն է և խանգարումներ փոխհատուցման հնարվորությունների և ուղիների բացահայտումը։ Սուրդոհոգեբանության խնդիրներն է՝ լսողական խանգարում ունեցող մարդկանց հոգեկան զարգացման յուրահատուկ և ընդհանուր օրինչափությունների բացահայտումը, լսողական խանգարում ունեցող մարդկանց իմացական գործունեության առանձին ձևերի զարգացման առանձնահատկություների ուսումնասիրությունը, լսողական խանգարում ունեցողների հոգեկան զարգացման խանգարումների ախտորոշման, շտկման հոգեկան մեթոդների մշակումը, լսողական խանգարում ունեցող երեխաների և մեծահասակների վրա մանկավարժական ներգործության առավել արդունավետ ուղիների և միջոցների հիմնավորումը, նրանց իներգրացիայի, մասնավորապես ներառական կրթության հոգեկան խնդիրների ուսումնասիրումը։
Գրականության ցանկ
- Богданова Т. Г., Сурдопсихология: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. Заведений, М., 2002.
- Мурадян С. С., Анализ постановки работ по развитию произношения у дошкольников с нарушением слуха. I Международная научно-практическая конференция. Педагогика и современные аспекты физического воспитания.- Краматорск .- ДДМА.- 2015.- № 2.
- Речицкая Е. Г., Развитие младших школьников с нарушенным слухом в процессе внеклассной работы: пособие для учителя – дефектолога. – М., 2005.
- Тигранова Л. И., Умственное развитие слабослышащих детей.- М., 1978.
- http://www.logopunkt.ru/viz.htm
- http://www.vashpsixolog.ru