Հատված
Դաստիարակությունը պետության կրթական քաղաքականության և կրթության համակարգի կարևորագույն ռազմավարական խնդիրն է, քանզի կրթության գերնպատակը անձի կայացումն է: Միևնույն ժամանակ դաստիարակությունը պետության պարտավորությունն է իր քաղաքացիների առջև` ապահովելու անձի լիարժեք զարգացումն ու ինքնադրսևորումը: Նախադպրոցական տարիքը կարևորագույն շրջան է անձի կայացման և բնականոն զարգացման համար, որը մեծապես կախված է երեխայի շրջապատող միջավայրից: Ընտանիքից բացի նախադպրոցականի անձի զարգացման մյուս կարևոր միջավայրն է նախակրթարանը, որտեղ անհրաժեշտ է ստեղծել այնպիսի հոգեբանամանկավարժական մթնոլորտ, որում կխթանվեն և կզարգանան նախադպրոցականի դեռևս նոր ձեռք բերած անձնային նորագոյացությունները` ինքնուրույնություն, հուզական ոլորտի դոմինանտում վարքային և դրդապատճառային ոլորտներում, անձի ինտեգրված և ամբողջական կեցություն և այլն:
Գրականության ցանկ
- Դուրինյան Ա., Մաթեմատիկայի թվանշանների ուսուցումը խաղալիքների լեզվով // «Նախաշավիղ», Երևան, 2008, N 3:
- Ալեքսանյան Լ., Ուսուցման մեթոդներ. դրանց կիրառությունը // «Նախաշավիղ», Երևան, 2013, N 2:
- Մետլինա Լ. Ս., Մաթեմատիկան մանկապարտեզում, Երևան, 1988:
- Մանկավարժություն (թարգմ.՝ Հ. Հարությունյան/, Երևան, 1948:
- Նախադպրոցական կրթական համալիր ծրագիր, Ե., 1999:
- Кулагина И. Ю., Возрастная психология /Развитие ребенка от рождения до 17 лет). М.: Изд.-во УРАО, 1997.
- Слободчиков Б. И., Исаев Е. И., Основы психологической антропологии. Психология развития человека: Развитие субъективной реализации в онтогенезе: Учебное пособие для вузов,. М., Школьная пресса, 2000.