Արարատ կոնյակի գործարանի PR-ը

Գին՝ 2200դրամ
Էջերի քանակ՝ 11էջ
Գործարար հաղորդակցում և PR
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3366

Բովանդակություն

Ներածություն

Արարատ կոնյակի գործարանի PR-ը

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Հանրային կապերի բնագավառը Հայաստանում դեռևս զարգանալու և շտկելու բազմաթիվ տեղեր ունի: Այս բնագավառի զարգացման մեջ իր ուրույն տեղն ունի Հասարակոթյան հետ կապերի Հայաստանյան ասոցիացիան: Առաջադրված խնդիրների իրագործմանը նպաստում է ասոցիացիայի թափանցիկությունն ու նրա անդամների ակտիվ գործունեությունը: Ասոցիացիան համագործակցում է ինչպես ազգային և միջազգային կազմակերպությունների, այնպես էլ պետական գործակալությունների, մասնավոր սեկտորի և ԶԼՄ-ների հետ՝ իրականացնելով բազմաթիվ ծրագրեր՝ միտված բաց հասարակության ձևավորմանը, հասարակության հետ կապերի պատասխանատուների մասնագիտական որակի բարձրացմանը, հասարակական ինստիտուտների և պետական կառույցների կողմից իրականացվող տեղեկատվական միջոցառումների առավելագույն արդյունավետության ապահովմանը:

Գրականության ցանկ

  1. PR: Современные технологии: Учебное пособие. Под ред. Л.В. Володиной. СПб.: ИВЭСЭП, Знание, 2008. — 263 с.
  2. Алешина И.В. Паблик рилейшнз для менеджеров. Учебник. М.: ЭКМОС, 2004.-480 с.
  3. Бакулев Г.П. Массовая коммуникация: Западные теории и концепции. М.: Аспект Пресс, 2010. 192 с.
  4. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? М.: Новости: Сов.-австр. Предприятие «АСЭС-Москва», 1990. 239 с.
  5. Баркеро Кабреро Хосе Даниэль. Связи с общественностью в мире финансов. Ключ к успеху. Пер. с исп. со 2-го изд. М.: Дело, 1997. — 80 с.
  6. https://am.araratbrandy.com:
Պատվիրել/