Անգլերեն լեզվով հաղորդակցման պայմանների ապահովումն ինստիտուտցիոնալ միջավայրում

Գին՝ 4200դրամ
Էջերի քանակ՝ 21էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3397

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Օտար լեզվով հաղորդակցման կարողությունների և հմտությունների զարգացման հիմնական միջոցներն ու եղանակները

1.1 Անգլերենի՝ որպես օտար լեզու դասավանդման հիմնական մեթոդներն ու դրանց առանձնահատկությունները

1.2 Հաղորդակցական մեթոդի կիրառումն անգլերեն լեզվի դասավանդման ժամանակ. առավելություններն ու թերությունները

Գլուխ 2. Հաղորդակցական մեթոդի կիրառումն օտար լեզուների դասավանդման պրակտիկայում

2.1. Դասի ընթացքում անգլերեն լեզվով հաղորդակցման համար բարենպաստ միջավայրի ստեղծման կարևորությունն ու եղանակները

2.2. Հաղորդակցական հմտությունների զարգացումը համացանցի միջոցով. առավելություններն ու թերությունները

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Վերջին տասնամյակում փոխվել են կրթությանը ներկայացվող պահանջները. ժամանակակից աշխատողը բացի հիմնական գիտելիքներից և մասնագիտական հմտություններից պետք է կարողանա նաև մի քանի լեզվով հաղորդակցվել, որն էլ, բնականաբար, առաջ է բերում օտար լեզուներ սովորելու անհրաժեշտություն: Վերջին մի քանի տասնամյակների ընթացքում անգլերենը դարձել է համաշխարհային լեզու: Այսօր աշխարհում անգլերեն է խոսում մոտ 470 միլիոն մարդ: Աշխարհի բազմաթիվ երկրներում այն դասավանդվում է կա՛մ որպես երկրոդ, կա՛մ էլ որպես օտար լեզու: Շատ երկրներ այն որպես պարտադիր ուսուցանվող առարկա ներառում են իրենց դպրոցական և բուհական կրթական ծրագրերում՝ հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ անգլերենի լավ իմացությունը հետագայում կօգնի իրենց քաղաքացիներին ավելի հեռանկարանային և բարձր վարձատրվող աշխատանք գտնել: Օտար լեզվի ուսուցման գլխավոր նպատակը սովորողի մոտ հաղորդակցության մշակույթի և օտար լեզվի գործնական տիրապետման հմտության ձևավորումն է: Ուսուցչի խնդիրն է՝ մշակել ուսուցման ճիշտ ռազմավարություն և սովորողների համար ստեղծել այնպիսի միջավայր, որը նրանցից յուրաքանչյուրին հնարավորություն կտա հաղորդակցման ժամանակ ակտիվություն, ինչպես նաև՝ ստեղծագործական միտք ցուցաբերել:

Գրականության ցանկ

  1. Աստվածատրյան Մ. «Օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկա», «Լույս» հրատարակչություն, Երևան, 1985:
  2. Բաբայան Ա., Իսրայելյան Ա. «Օտար լեզվով բանավոր խոսքի ընկալման հմտությունների ուսուցման մեթոդական ուղեցույց», ԵՊՀ հրատարակչություն, Երևան, 2014:
  3. Ջաղացպանյան Ռ. «Հաղորդակցական-գործառույթային մեթոդների կիրառումը օտար լեզուների դասավանդման պրակտիկայում», գիտական հոդվածների ժողովածու «Կանթեղ», № 3. (231-238 էջեր), Երևան, 2008:
  4. Սահրադյան Ա. «Կարողություններին միտված պետական կրթական չափորոշիչներին համապատասխան ուսումնառության գործընթացի կազմակերպման և իրականացման ուղեցույց», Կրթության ազգային ինստիտուտ, Երևան, 2015:
  5. Емельянова Т.В., Медяник Г.А. «Игровые технологии в образовании». Электронное учебно-методическое пособие. Издательство ТГУ, Тольятти, 2015.
  6. Bowman B., Burkart G., Robson B. “TEFL/ TESL: Teaching English as a Foreign or Second Language,” Centre for Applied Linguistics, Peace Corps, Washington, 1989.
  7. Dugas D., DesRosiers R. “Speaking by Speaking. Skills for Social Competence,” Compass Publishing, Kiev, 2010.
  8. Gordon L. “The Internet and Young Learners,” Oxford University Press, New York, 2004.
  9. Larsen-Freeman D. “Techniques and Principles in Language Teaching,” Oxford University Press, Oxford and New York, 2000.
Պատվիրել/