Արտահայտիչ կարդալու ձևավորման հնարները, արտասանական երանգավորման բաղադրատարրերը

Գին՝ 5200դրամ
Էջերի քանակ՝ 26էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3398

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Արտահայտիչ ընթերցանության ձևավորման հնարները

Գլուխ 2. Արտասանության երանգավորման միջոցները և բաղադրատարրերը

Եզրակացություն

Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Յուրաքանչյուր ժողովրդի մշակույթի ու դպրոցի պատմությունն սկիզբ է առնում ազգային գրերի ստեղծումից և դրանց ուսուցումից: Այս առումով մանկավարժական գիտություններից ամենից հինը մայրենի լեզվի մեթոդիկան է, իսկ նրանում էլ ամենահինը՝ գրաճանաչության բաժինը: «Հայ դպրոցն ունի գրաճանաչության մեթոդների հարուստ գանձարան, որը վկայում է հայ ժողովրդի, հայ մտավորականների` մատաղ սերնդի կրթության, ասել է` ազգապահպանման նկատմամբ  պատասխանատու վերաբերմունքի առկայույթունը»: Գրաճանաչության մեթոդիկան զբաղվում է գրաճանաչության ուսուցման հարցերով՝ գրուսուցման ժամանակակից մեթոդի, 6-7 տարեկան երեխաների տարիքային առանձնահատկությունների, այբբենարանի կառուցվածքի ու բովանդակությ ան, ուսումնական աշխատանքի գիտական կազմակերպման, երեխաների համակողմանի դաստիրակության խնդիրների ընդգրկումով: Այս առումով էլ գրաճանաչության մեթոդիկան հենվում է ժամանակակից մանկավարժության ու դիդակտիկայի, մանկավարժական հոգեբանության ու մարդաբանության, մայրենի լեզվի մեթոդիկայի և հայոց լեզվի գիտական հնչյունաբանության վրա, որոնք նրա տեսական հիմունքներն են կազմում՝ յուրաքանչյուրը յուրովի նպաստելով գրաճանաչության ուսուցման գիտական սկզբունքների մշակմանը:

Գրականության ցանկ

  1. Աբովյան Խ., Երկերի լիակատար ժողովածու, հ.5, Երևան, 1950:
  2. Աղայան Ղ., Երկեր, հ. 4, Երևան, 1940:
  3. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006:
  4. Գյուլամիրյան Ջ., Կարդալու կարողությունների և խոսքի զարգացումը տարրական դասարաններում, Երևան, 1998:
  5. Գյուլամիրյան Ջ., «Մայրենի լեզու» դասագրքի մեթոդական ուղեցույց, Երևան, 2004:
  6. Գյուլամիրյան, Տարրական ուդասարաններում արտադասարանական ընթերցանության կազմակերպման խնդիրները և մեթոդները, «Նախաշավիղ», 2001, N1:
  7. Թորոսյան Կ., Չիբուխչյան Կ., Ընթերցանության դասաժամերի դերը ինքնուրույն գործունեության կազմակերպման  և մտածողության զարգացման գործում //«Նախաշավիղ», 2010, N6:
  8. Խաչատրյան Ս., Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցումը տարրական դասարաններում,»Նախաշավիղ» հանդես, Երևան, 2013:
  9. Մանկավարժություն, Երևան, 2007:
  10. Տեր-Գրիգորյան Ս., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980:
  11. «Մանկավարժական թերթ», 1878, թիվ 3, թիվ 4:
Պատվիրել/