Զարգացման հապաղում ունեցող երեխաների հետ մանկավարժական աշխատանքի առանձնահատկությունները ներառական դպրոցներում

Գին՝ 4800դրամ
Էջերի քանակ՝ 24էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3402

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Հատուկ կարիքով երեխաներ եվ ներառական կրթության գործընթացը

Հատուկ կարիքով երեխաների առանձնահատկությունները

1.2 Ներառական կրթության գործընթացը

Գլուխ 2. Զարգացման հապաղում ունեցող երեխաների հետ տարվող մանկավարժական աշխատանքի առանձնահատկությունները

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Մարդն իր պատմությունը սկսել է շրջապատող աշխարհից իրեն որպես առանձնացված էակի գիտակցումից: Չնայած դրան՝ անձը չի կորցնում սերտ կապը բնության և սոցիալական աշխարհի հետ. իրեն գիտակցելով առանձին էակ` մարդը միաժամանակ զգում է իրեն շրջապատող աշխարհի մաս: Հոգեբանության ու մանկավարժության ժամանակակից ուղղություններում անձի զարգացումը դիտվում է ինքնիրացման, հարմարման, իրավահավասարության, լիարժեքության հասկացությունների համատեքստում: Իհարկե, մարդն առանց սոցիալական միջավայրի գոյության բարդ ձևեր չէր կարող ձեռք բերել, բայց նույն սոցիալական միջավայրը այսօր հանդիսանում է անհատի զարգացումը ախտահարող առաջնային գործոններից մեկը: Այն միտքը, որ անձի մոտ որևէ զգայարանի մասնակի կամ ամբողջական կորուստը սահմանափակում է նրա ֆիզիկական և մտավոր ակտիվությունն ու դրսևորման հնարավորությունները, անհրաժեշտ է նորից քննարկել, քանի որ նրանց հետ առօրյա կյանքում շփումը այլ բան է ցույց տալիս: Մարդիկ ձեռք են բերում սահմանափակ կարողություն միայն իրենց ընտանիքի և հարազատների կողմից նրանց ակտիվությունը արհեստականորեն սահմանափակելու և ոչ ադեկվատ վերաբերմունքի հետևանքով: Հասարակության մեջ շրջանառվող թյուր կարծիք կա, թե իբր ֆիզիկական խնդրով անձը կոչված է իր վրա կրել «հաշմանդամության պիտակը» և բավարարվել որոշ կենսաբանական պահանջմունքների բավարարմամբ, միչնդեռ նրանք կարող են լինել հասարակության ակտիվ անդամներ և իրենց ներդրումն ունենալ տարբեր ոլորտների գործունեության մեջ:

Գրականության ցանկ

  1. «Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում և մանկավարժահոգեբանական աջակցության տրամադրում», մեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների համար, Երևան, 2015:
  2. Երեխաների իրավունքների կոնվենցիա, http://www.ohchr.org/en/professionalinterest/pages/crc.aspx
  3. Կրթությունը բոլորի համար, համաշխարհային հռչակագիր, http://www.ncpcr.gov.in/Reports/UNESCO_World_Declaration_on_Education_for_All%201990.pdf
  4. Հայաստանի Հանրապետու¬թյան օրենքը կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց կրթության մասին, http://edu.am/index.php?id=97&topMenu=-1&menu1=85&menu2=89&arch=0#g3 :
  5. Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հետ աշխատելու ձեռնարկ, Երևան, 2013:
  6. Հարությունյան Ն., Ղազարյան Ա., Ղուկասյան Լ., Սոցիալական մանկավարժություն, Երևան, 2017:
  7. Միքայելյան Մ., Դպրոցական մոտիվացիայի մակարդակը և հարմարման դժվարությունները տարրական դպրոցում, «Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ» միջազգային գիտաժողովի նյութեր, Երևան, 2014:
  8. Մկրտչյան Ա., Մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների բնագիտության դասավանդման գործընթացի կազմակերպման մանկավարժական մոտեցումները, «Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու», Երևան, 2009:
Պատվիրել/