Կարդացած ստեղծագործության բովանդակության վերլուծումը երեխայի իրավունքների բացահայտման տեսանկյունից

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3403

Բովանդակություն

Ներածություն

Վերլուծությունը սովորողների իրավունքների տեսանկյունից

Կարդացած ստեղծագործության բովանակության

Եզրակացություններ

Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Գրականությունն այսօր և՛ որպես հասարակության հոգեբարոյական կյանքի  գոյության փաստ, և՛ որպես դպրոցական առարկա այն բարոյական  հիմքն ու մաքուր ակունքն է, որը սնում է մարդկանց հոգևոր աշխարհը: Բարոյական համոզմունքները բուռն կերպով են ձևավորվում մանկական տարիքում: Սա նշանակում է, որ հատկապես դպրոցում պետք է արթնացնել, իսկ հետո նաև ձևավորել ընթերցանության նկատմամբ երեխաների հետաքրքրությունն ու սերը, զարգացնել գեղեցիկի, գրական խոսքի խորության ընկալման կարողությունը և դրա բարոյական ներգործության ուժը: Հայտնի է, որ կարդալու, վերլուծելու կարողությունը ներառում է խոսքային միավորի տեսողական պատկերի՝ բառ, բառակապակցություն, նախադասություն և նրա լսաշարժողական կառույցի հարաբերակցությունը: Այդ գործընթացի եռամիասնությունը պահպանվում է կարդալու բոլոր տեսակների ժամանակ՝ անկախ նրանից ընթերցանությունը բարձրաձայն է, թե մտքում: Որքան ցածր մակարդակում է գտնվում սովորողի կարդալու կարողությունը, այնքան պետք է մեծ տեղ տալ բարձրաձայն ընթերցանությանը. բարձրաձայն կարդալն օգնում է սկսնակ ընթերցողին իմաստավորել, ճանաչել տառային սիմվոլները, հմտանալ դրանց վերարտադրման մեջ: Այս հիմնավորմամբ էլ երեխաներին պետք է սովորեցնել բարձրաձայն կարդալ, ապա աստիճանաբար անցնել մտքում կարդալուն՝ որպես տեղեկատվության ձեռքբերման ընկալման և իմաստավորման արդյունավետ միջոցի:

Գրականության ցանկ

  1. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006:
  2. Գյուլամիրյան Ջ., Կարդալու կարողությունների և խոսքի զարգացումը տարրական դասարաններում, Երևան, 1998:
  3. Գյուլամիրյան Ջ., «Մայրենի լեզու» դասագրքի մեթոդական ուղեցույց, Երևան, 2004:
  4. Թորոսյան Կ., Չիբուխչյան Կ., Ընթերցանության դասաժամերի դերը ինքնուրույն գործունեության կազմակերպման և մտածողության զարգացման գործում // «Նախաշավիղ», Երևան, 2010, N6:
  5. Խաչատրյան Ս., Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցումը տարրական դասարաններում,«Նախաշավիղ» հանդես, Երևան, 2013:
  6. Տեր-Գրիգորյան Ս., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980:
Պատվիրել/